گواهی سپرده کالایی

۳.۳ میلیون گواهی سپرده کالایی در معاملات امروز بازار گواهی سپرده بورس کالا دست به دست شد. بیشترین حجم امروز معاملات گواهی سپرده کالایی برای سیمانی‌ها بود.

به گزارش کالاخبر ، در معاملات امروز (سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲) بازار گواهی سپرده کالایی، ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار و ۴۴ گواهی سپرده کالایی به ارزش ۵۷۳ میلیارد و ۱۳۵ میلیون و ۵۳۳ هزار ریال دست به دست شد. در این روز یک هزار و ۵۰۳ بار معامله‌ها انجام شد. در سمت حقیقی‌ها، ۶۱۴ خریدار و ۳۸۸ فروشنده در بازار حاضر بود. در سمت حقوقی‌ها نیز ۳۶ فروشنده و ۲۰ خریدار حاضر بود.

امروز همچنین در بازار گواهی سپرده شمش طلا نیز ۴۶ هزار و ۸۳۲ گواهی سپرده شمش طلا به ارزش یک هزار و ۵۵۹ میلیارد ریال دست به دست شد. متوسط قیمت پایانی هر ۰.۱ گرم (۱۰۰ سوت) ۳۳۲.۹ هزار تومان درج شد. از ابتدای معاملات گواهی سپرده شمش طلا تاکنون (۹ آبان ۱۴۰۲) ۱.۶۵۷ تن معادل ۲۲۵ هزار و ۲۱۰ سکه تمام بهار به ارزش ۵.۴۶ هزار میلیارد تومان دست به دست شد.

معاملات امروز گواهی سپرده کالایی در پنج گروه شمش طلا، تمام سکه، زعفران، سیمان و پسته فندقی دنبال شد:

در معاملات صندوق‌های کالایی نیز امروز ۱۴۹ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۵۸۶ واحد صندوق به ارزش ۳ هزار و ۶۶ میلیارد و ۱۲۰ میلیون و ۳۹۵ هزار ریال دست به دست شد. در این روز ۱۷ هزار و ۸۰۱ دفعه معامله صورت گرفت. در سمت حقیقی‌ها، ۷ هزار و ۳۴۴ خریدار و ۲ هزار و ۲۴۶ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۴۳ خریدار و ۱۸ فروشنده در بازار حاضر بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها