گواهی سپرده شمش طلا

معاملات امروز بازار مالی بورس کالا در بخش گواهی سپرده و صندوق‌های کالایی دنبال شد. در بخش معاملات گواهی سپرده شمش طلا ۱۱۰ هزار گواهی سپرده دست به دست شد.

به گزارش کالاخبر ، در معاملات امروز گواهی سپرده پیوسته شمش طلا (با عیار ۹۹۵+) ۱۱۰ هزار و ۷۸۲ گواهی سپرده به ارزش ۳۶۷ میلیارد و ۳۱۵ میلیون و ۴۲۵ هزار ریال (معادل ۳۶.۷ میلیارد تومان) دست به دست شد که ۳۸۳ دفعه معامله شد. آخرین قیمت هر یک دهم گرم (۱۰۰ سوت) شمش طلا امروز ۳۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان به ثبت رسید که نسبت به آخرین قیمت روز گذشته نزدیک ۰.۹ درصد افت را نشان می‌دهد.

در معاملات امروز گواهی سپرده کالایی نیز ۳ میلیون و ۹۲ هزار و ۴۵۰ گواهی سپرده به ارزش یک هزار و ۱۶۱ میلیارد و ۹۹۴ میلیون و ۶۱۲ هزار ریال (معادل ۱۱۶.۱ میلیارد تومان) دست به دست شد. تعداد دفعات معامله گواهی سپرده کالایی یک هزار و ۹۱۷ معامله بود. بازار امروز بیش‌تر در دست خریداران حقیقی بود؛ به طوریکه ۵۷۱ خریدار حقیقی و ۴۳۲ فروشنده حقیقی در بازار حاضر بود. در بخش حقوقی‌ها نیز ۴۴ خریدار حقوقی و ۳۵ فروشنده حقوقی حاضر بود.

معاملات امروز گواهی سپرده کالایی در ۴ گروه تمام سکه، زعفران، گواهی سپرده ناپیوسته (شیشه و سیمان) دنبال شد که جزییات معاملات آن در جدول زیر آمده است:

در معاملات امروز صندوق‌های کالایی نیز ۱۵۷ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۵۷۵ واحد به ارزش ۳ هزار و ۱۲۰ میلیارد و ۲۲۶ میلیون و ۶۵۴ هزار ریال (معادل ۳۱۲ میلیارد تومان) به تعداد ۱۷ هزار و ۸۶۷ دفعه معامله شد. بازار صندوق‌های کالایی هم امروز بیش‌تر با موقعیت‌های خرید روبه‌رو بود. به طوریکه در بخش حقیقی‌ها ۷ هزار و ۶۵۲ خریدار و ۲ هزار و ۴۹۴ فروشنده در بازار حاضر بود. در سمت حقوقی ها نیز ۴۷ خریدار و ۲۷ فروشنده حاضر بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها