ایمپاسکو

معاون برنامه ریزی و توسعه ایمپاسکو گفت: ایجاد صدها فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم از مهمترین دستاوردهای کارخانه خردایش و پرعیارسازی معدن سنگ آهن آنومالی شمالی است که هفته گذشته افتتاح شد.

به گزارش کالاخبر به نقل از ایمپاسکو، محمدرضا کریمی معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در این باره توضیح داد: پروژه عظیم ملی خردایش و پرعیارسازی معدن سنگ آهن آنومالی شمالی با سرمایه‌گذاری ۳ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در استان یزد و شهرستان بافق، افتتاح و آماده بهره‌برداری شد.

وی افزود: محصول نهایی کارخانه خردایش و پرعیارسازی معدن آنومالی شمالی، سنگ آهن پرعیار شده با میانگین ۴۰ درصد است.

کریمی تصریح کرد: این معدن در مجموعه معادن مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی با مالکیت ایمیدرو و مدیریت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران قرار دارد.

وی ادامه داد: سایر معادن این مجتمع نیز در مراحل مختلف اکتشاف، استخراج و فرآوری قرار داشته و محصولات تولیدی این معادن از طریق بورس کالا به فروش می‌رسد.

معاون برنامه ریزی و توسعه ایمپاسکو عنوان کرد: خوراک ورودی این پروژه که با صد در صد ماشین آلات داخلی و به صورت اختصاصی طراحی شده، در چهار خط مجزای یک میلیون تنی با مجموع ظرفیت ۴ میلیون تن از معدن آنومالی شمالی تامین می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معدن آنومالی شمالی در فاصله ۲۵ کیلومتری شهرستان بافق قرار دارد که مطابق پروانه بهره‌برداری، ذخیره قطعی آهن محاسبه شده برابر ۲۳۵ میلیون تن با عیار متوسط ۲۸ درصد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها