• ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
  • کد خبر: 86099
مس

روز دوشنبه دوم مرداد ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۰٫۱ درصد افزایش یافت و به هشت هزار و ۴۳۰ دلار رسید.

به گزارش کالاخبر به نقل از فلزات آنلاین،قیمت مس در روز دوشنبه دوم مرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه ۳۰ تیر ماه، ۰٫۱ درصد معادل هشت دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۰٫۴ درصد افت را تجربه کرد و به هشت هزار و ۴۳۰ دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه ۳۰ تیر ماه، هشت هزار و ۴۲۲ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز دوشنبه دوم مرداد ماه، ۰٫۲ درصد معادل ۱۹ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین بدون تغییر باقی ماند.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه دوم مرداد ماه، با افزایش ۳۲۵ تنی، از ۵۹ هزار و ۹۰۰ تن به ۶۰ هزار و ۲۲۵ تن رسیده است.

روز دوشنبه دوم مرداد ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۳۸ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به جمعه ۳۰ مرداد ماه،با افزایش ۱۱ دلار بر تن همراه بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها