صندوق طلا

روز نخست معاملات قرارداد اختیار معامله واحدهای سرمایه گذاری صندوق طلای کهربا، با استقبال خوب معامله گران روبه رو شد.

به گزارش کالاخبر ، تا ساعت ۱۶ امروز ۷۲۵ هزار و ۳۲۳ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۵ هزار و ۱۳۴ میلیارد تومان معامله شد. بیشترین حجم و ارزش معاملات برای تالار صنعتی به میزان ۴۴۷ هزار و ۴۷۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۲ هزار و ۶۸۶ میلیارد تومان معامله شد. البته به نظر میرسد در پایان معاملات امروز، حجم معاملات بیش‌تر از آنچیزی باشد که تاکنون انجام شده است؛ به طوریکه امروز تا ساعت ۱۶ تنها ۲۳۱ هزار و ۷۰۰ تن انواع سیمان در تالار سیمان معامله شد و انتظار می‌رود در پایان معاملات امروز سیمانی‌ها، این حجم به یک میلیون تن هم نزدیک شود.

در تالار صادراتی کیش هم تا ساعت ۱۶ امروز، ۳۲ هزار و ۶۸۶ تن انواع کالا و محصول دادوستد شد.

حجم معاملات امروز تا ساعت ۱۶ در تالار فرعی؛ یک هزار و ۳۹۱ تن، تالار فرآورده های نفتی؛ یک هزار و ۶۷۸ تن، تالار حراج باز؛ ۷ هزار و ۲۵۰ تن و تالار پتروشیمی؛ ۳ هزار و ۳۲۲ تن انواع کالا و محصول معامله شد.

همچنین تا ساعت ۱۶ امروز ۳۹۶ قرارداد اختیار معامله صندوق طلا کهربا معامله شد که ۳۹۴ قرارداد برای اختیار خرید و ۲ قرارداد برای اختیار فروش بود. حجم موقعیت‌های باز هم ۳۸۴ قرارداد بود. کارشناسان روز نخست را با استقبال معامله گران نسبتا خوب ارزیابی کردند.

از امروز، اول مرداد ۱۴۰۲ قرارداد جدیدی با عنوان «قرارداد اختیار معامله روی واحدهای سرمایه گذاری صندوق طلای کهربا» به بازار مشتقه بورس کالای ایران اضافه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها