مجمع

مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده بورس کالای ایران در حالی صبح روز جاری ۲۵ تیر ماه در محل سالن همایش های نورالرضا برگزار شد که سهامداران با رأی اکثریت، عملکرد این شرکت را مورد تایید قرار دادند و تقسیم سود ۱۰۰ ریالی به ازای هر سهم و افزایش ۶۴ درصدی سرمایه شرکت را به تصویب رساندند.

به گزارش «کالاخبر» در مجمع عمومی عادی سالانه این بورس که صبح روز یکشنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ در محل مرکز همایش های نورالرضا برگزار شد،‌ پس از ارایه گزارش هیات مدیره برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ گزارش صورت های مالی شرکت توسط حسابرس مستقل و بازرس قانونی، ارایه و اعلام شد که وضعیت مالی شرکت بورس کالای ایران، در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ و عملکرد مالی و جریان های نقدی آن برای سال مالی منتهی به تاریخ مزبور،‌ از تمام جنبه های با اهمیت،‌ طبق استانداردهای حسابداری مطلوب است.

همچنین مجمع عمومی عادی سالیانه بورس کالای ایران، با تقسیم ۱۰۰ ریال سود به ازای هر سهم موافقت کرد.

در مجمع فوق العاده صاحبان سهام نیز افزایش ۶۴ درصدی سرمایه شرکت از ۸۳۰ میلیارد تومان به ۱۳۶۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته و سایر اندوخته ها به تصویب صاحبان سهام رسید.

در مجمع عمومی عادی بورس کالای ایران، موسسه حسابرسی ایران مشهود نیز به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی و بازرس علی البدل موسسه حسابرسی بهراد مشار و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی کثیرالانتشار انتخاب شدند.

اسامی اعضای جدید هیات مدیره

طی مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت بورس کالای ایران سهامداران با مشارکت حداکثری در فرایند انتخابات و رای گیری، اعضای جدید هیات مدیره بورس کالا را انتخاب کردند.

پس از پایان رای گیری و شمارش آراء سهامداران، اعضای جدید هیات مدیره بورس کالای ایران به شرح ذیل مشخص شدند:

*شرکت کارگزاری بانک کشاورزی

*بانک تجارت

*فولاد مبارکه

*گروه مالی ملت

*سرمایه گذاری امید

*فولاد خوزستان

*تاپیکو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها