معاملات محصولات شیمیایی امروز در بورس کالای ایران با آرامش دنبال شد و فقط دو محصول جوش شیرین پتروشیمی شیراز و اسیداستیک پتروشیمی فن آوران با رقابت خریداران مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، امروز اکثر محصولات شیمیایی با قیمت پایه توسط کارگزاران خریداری شدند و بخشی از عرضه ها نیز وارد سیستم مچینگ شد. در این بین عرضه ۵۰۰ تنی جوش شیرین پتروشیمی شیراز امروز با ۸۲۰ تن تقاضا روبه رو شد، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۱۹۵ تومان بود که کارگزاران برای خرید آن میانگین قیمت یک هزار و ۳۱۵ تومان را ثبت کردند.

در همین حال اسیداستیک فن آوران هم امروز با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شد، به طوری که عرضه ۳۲۲ تنی آن ۴۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۲۲۶ تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای آن یک هزار و ۲۵۲ تومان بود.

به گفته علی نمازی، کارشناس بازار شیمیایی، آرامش معاملات محصولات شیمیایی ادامه دار شده است و به نظر نمی رسد در هفته های آتی نیز تغییری در روند مبادلات رخ دهد.

وی در ادامه خاطر نشان می کند: روند قیمتی اکثر محصولات شیمیایی آرام و متعادل است و تنها برخی از محصولات مانند جوش شیرین و اسیداستیک به دلیل عرضه های کم آنها با تقاضای بیشتر از عرضه روبه رو می شوند. این در حالی است که با توجه به فصل مصرف جوش شیرین، افزایش تقاضا برای این کالا اجتناب ناپذیراست.

دی اتیلن گلایکول مارون، منومر وینیل استات، دی اتانول آمین و ایزوبوتانول شازند، کربنات سدیم سبک و اوره صنعتی شیراز، استایرن منومر پارس، اسیدترفتالیک تندگویان و کریستال ملامین خراسان امروز با استقبال اندکی از سوی معامله گران روبه رو شد و به این ترتیب بخشی از عرضه ها وارد سیستم مچینگ شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها