تالار

در هفته منتهی به ۲۰ شهریور ماه، ۹۲۳ هزار و ۳۸۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸۴ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد ۹۸ و ۷۰ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد. از مهم ترین نکات معاملات هفته گذشته، حجم قابل توجه دادوستد محصولات فولادی بود به طوریکه ۴۶۲هزار تن انواع فولاد در بورس کالا به فروش رسید.

به گزارش «کالاخبر»، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۴۷۷ هزار و ۱۱۷ تن انواع کالا به ارزش ۵۴ هزار و ۶۱۹ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۴۶۲ هزار و ۸۲۵ تن فولاد، ۶ هزار و ۵۴۰ تن آلومینیوم، ۸ هزار و ۱۸۰ تن مس، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۱۲۰ تن سولفور مولیبدن، ۱۴۰ تن شمش روی و ۱۰ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۴۰ هزار و ۸۵۶ تن انواع کالا به ارزش ۲۹ هزار و ۹۳۹ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۱۰۶ هزار و ۴۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۶۵ هزار و ۱۲۴ تن قیر، ۶۹ هزار و ۷۷۱ تن مواد پلیمری، ۴۲ هزار و ۲۲۹ تن مواد شیمیایی، ۳۹ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، یک هزار و ۳۱۰ تن عایق رطوبتی،  ۲ هزار و ۱۰۷ تن روغن پایه، ۱۴۰ تن آرگون و ۱۴ هزار و ۲۷۵ تن گوگرد معامله شد.

همچنین ۵ هزار و ۴۰۷ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران دادوستد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها