n00021342-b.jpg

همسو با افت قیمت دلار، سکه در بازار نقدی و آتی بورس کالای ایران نیز روز گذشته در مسیر کاهشی قرار گرفت.

 به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، دیروز هر پنج سررسید آتی سکه در بورس کالای ایران با روند نزولی مواجه شد، به طوریکه سکه در سررسید تیر ماه با نرخ یک میلیون و ۱۶ هزار تومان معامله شد و کاهش ۰/۲۹ درصدی را تجربه کرد، همچنین سکه تحویل شهریورماه نیز با افت۰/۳۷ درصدی به قیمت یک میلیون و۲۷هزار تومان رسید. این در شرایطی است که قرارداد تحویل آبان با قیمت یک میلیون و ۳۷هزار تومان معامله شد و با کاهش ۱/۴۹ درصدی رو به رو شد.  از طرفی سکه تحویل دی نیز با ۰/۳۱ درصد افت به قیمت یک میلیون و ۵۳ هزار تومان به فروش رسید. در پایان سررسید اسفند ماه با نرخ یک میلیون و ۷۰ هزار تومان معامله شد و کاهش ۰/۴ درصدی را به ثبت رساند.

از سویی حجم معاملات آتی سكه طی روز گذشته در بورس كالای ایران به ۶هزار و ۶۸۶ قرارداد و ارزش آن به بیش ۷۱۳ میلیارد ریال رسید.

همچنین سکه در بازار نقدی نیز طی روز دوشنبه با کاهش نرخ رو به رو شد و سکه تمام بهار آزادی با ۵ هزار تومان کاهش به قیمت یک میلیون و ۸ هزار تومان رسید.

همچنین نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی نیز با روند صعودی قیمت رو به رو شد و به ترتیب با قیمت های ۵۱۰ هزار تومان، ۲۷۳ هزار تومان و ۱۸۱ هزار تومان معامله شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها