تالار صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز شاهد دادوستد ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ تن تختال C شرکت فولاد خوزستان به ارزش حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریال در قالب قراردادهای سلف و نقد بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، شرکت فولاد خوزستان، ۱۲۳ هزار تن تختال C را به قیمت ۱۲ هزار و ۲۰ ریال و به صورت سلف معامله کرد. این شرکت همچنین، ۱۵۰۰ تن تختال C را به قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ ریال و به صورت نقد به فروش رساند. گروه آلومینیوم نیز شاهد معامله ۱۵۰۰ تن شمش هزارپوندی ۹۹.۷۵ مجتمع آلومینیوم هرمزگان (هرمزال) و ۸۰۰ تن بیلت ۶۰۶۳-۷ شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) بود.

شایان ذکر است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، ۲۲۲۰ تن شکرسفید کارخانه های قند شیرین، قند فریمان، قند تربت جام و قند نیشابور مورد معامله قرار گرفت.

شایان ذکر است، در روز چهارشنبه ۲۱ مردادماه، حدود ۲۵ هزار تن انواع مواد پلیمری در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی معامله شد؛ مهمترین معاملات این گروه کالایی شامل استایرن بوتادین رابر، ABS، انواع پلی اتیلن ، پلی پروپیلن و PVC است. علاوه بر این، ۳۰ هزار و ۱۰۰ تن وکیوم باتوم ، ۸ هزار تن لوب کات سنگین و ۵۴۹۱ تن انواع قیر مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، ۸ هزار و ۴۲۲ تن انواع قیر شرکت های انرژی تجارت سام، مهندسی قیر و آسفالت غرب، نگین فخر آذربایجان، اصفهان قیر و نگین گام پارس در تالار صادراتی به فروش رسید.

براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، حدود ۲۱۰ هزار تن انواع کالا با ارزش بیش از ۳ هزار و ۱۱۵ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها