تالار

در جریان معاملات امروز بازار آتی بورس کالای ایران معامله گران تعداد ۸۴۴۷ قرارداد آتی پسته را برای تحویل آذر ۹۸ منعقد کردند و ارزش ۹۰۶ میلیارد و ۸۳۱ میلیون ریالی را رقم زدند. در این سررسید قیمت ها در بالاترین و پایین ترین سطح به رقم ۱۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان و ۱۰۵ هزار تومان رسید.

به گزارش «کالاخبر»؛ در تنها سررسید زعفران نگین نیز تعداد ۲۲ هزار و ۵۱۱ قرارداد آتی برای دوره تحویل آبان ۹۸ منعقد شد و ارزش ۱۷۰ میلیارد ریالی برای آن رقم خورد. در قرارداد آتی زعفران رشته ای برای دوره تحویل آبان ماه ۹۸ نیز تعداد ۴۰۴ قرارداد به ارزش ۲.۶ میلیارد ریال منعقد گردید.

معامله گران بازار آتی در دو نماد فعال قراردادهای زیره سبز نیز در مجموع تعداد ۶۸۸۸ قرارداد را به ارزش ۲۲۱ میلیارد ریال منعقد کردند.

از بازار گواهی سپرده پسته چه خبر؟

امروز در بازار گواهی سپرده کالایی نیز معامله گران در نماد پسته فندقی ۳۲-۳۰ طلای سبز زرند تعداد ۱۰ هزار و ۲۸۲ گواهی معادل ۱۰.۲ تن محصول را معامله کردند که ارزش معامله این تعداد گواهی به رقمی بیش از ۱۱ میلیارد ریال رسید

طی این معاملات قیمت هر کیلوگرم محصول پسته فندقی در بالاترین سطح به ۱۱۰ هزار تومان رسید و در پایین ترین قیمت به رقم ۱۰۱ هزار و ۵۰۰ تومان افت کرد.

در پایان این گزارش می افزاید، در نماد گواهی سپرده پسته فندقی ۳۲-۳۰ سبز دانه کویر نیز ۱۹۲۸ گواهی معادل نزدیک به ۲ تن محصول معامله شد که بالاترین قیمت در این نماد به ۱۰۷ هزار و ۵۰۰ تومان رشد کرد و پایین ترین قیمت نیز ۱۰۱ هزار و ۷۰۰ ریال به ثبت رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها