تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران طی اولین روز شهریور ماه، شاهد عرضه انواع مس، سولفورمولیبدن و کنسانتره فلزات گرانبهای شرکت ملی صنایع مس ایران است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، در صورت تقاضا، ۴ هزار تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران با قیمت پایه ۱۶۴ هزار و ۴۷۹ ریال راهی تالار معاملات می شود. این شرکت همچنین در صورت تقاضا، ۳۵۰۰ تن مس مفتول را با قیمت پایه ۱۷۱ هزار و ۶۵۵ ریال عرضه می کند. از دیگر محصولات عرضه شده شرکت ملی صنایع مس ایران در این روز می توان به ۲۰ هزار تن انواع مس کم عیار، ۱۴۰ تن سولفور مولیبدن و ۱۸ تن کنسانتره فلزات گرانبها اشاره کرد.

علاوه بر این، ۲۷۰ تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان عرضه را با قیمت پایه ۱۷۲ هزار و ۲۰۵ ریال تجربه می کند.

این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، ۱۳ هزار و ۱۲۰ تن ذرت دانه ای، ۴۵۵۰ تن شکرسفید، ۴ هزار تن گندم دروم، ۳ هزار تن روغن خام، یکهزار تن گندم خوراکی، ۱۶۰ تن برنج و ۴۰ تن کنجاله سویا پلیت روی تابلوی عرضه می رود.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در حالی شاهد عرضه ۳۴ هزار و ۳۰۰ تن انواع قیر و ۷۷۴۸ تن انواع مواد پتروشیمیایی است و ۲۵۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ نیز روانه تالار صادراتی می شود.

براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، ۹۷ هزار و ۴۳۶ تن انواع کالا در تالارهای داخلی و صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها