فولاد

۷ شرکت فولاد ساز کشور طی مرداد امسال، یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۴۰۳ تن شمش فولاد تولید کردند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، از این میزان، مجتمع فولاد مبارکه ۷۶۴ هزار و ۱۹۶ تن، فولاد خوزستان ۳۱۲ هزار و ۲۹۰ تن، ذوب آهن اصفهان ۱۹۱ هزار و ۴۹۷ تن،فولاد کاوه جنوب ۹۲ هزار و ۳۵۱ تن، فولاد خراسان ۸۷ هزار و ۴۳۳ تن، طرح ثامن چادرملو ۷۳ هزار و ۵۹۰ تن و فولاد آلیاژی ایران ۴۳ هزار و ۴۶ تن فولاد خام تولید کردند.

میزان تولید شرکت های مذکور طی ۵ ماهه نخست امسال، ۷ میلیون و ۸۵۰ هزار و ۶۰۲ تن بود که در مقایسه با میزان تولید سال گذشته، ۱۵ درصد رشد نشان می دهد.

رشد ۸ درصدی تولید محصولات فولادی

۹ شرکت بزرگ فولادی از ابتدای فروردین تا پایان مرداد، ۴ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۹۵۲ تن محصولات فولادی (تیرآهن، میلگرد، شمش کالایی، کلاف، ریل، انواع ورق و لوله) تولید کردند که نسبت به رقم مدت مشابه سال گذشته، ۸ درصد رشد نشان می دهد.

از این میان، مجتمع فولاد مبارکه ۲ میلیون و ۸۳۷ هزار و ۱۲۲ تن، ذوب آهن ۹۱۱ هزار و ۷۳ تن، فولاد اکسین ۳۰۷ هزار و ۷۵۹ تن، فولاد خراسان ۲۲۲ هزار و ۶۱۵ تن، فولاد آلیاژی ایران ۹۸ هزار و ۴۸۹ تن، ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ۹۰ هزار و ۹۵۵ تن، فولاد آذربایجان ۱۰۹ هزار و ۵۹۱ تن، نورد و لوله اهواز ۵۳ هزار و ۹۵۴ تن و گروه ملی صنعتی فولاد ایران ۳۳۹۴ تن تولید کردند.

طی ۵ ماهه نخست امسال، ۸ میلیون و ۹۸۴ هزار و ۱۴۷ تن آهن اسفنجی تولید شد که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته، حاکی از افزایش ۱۴ درصدی تولید این محصول است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها