عرضه محصولات پلیمری که معمولا سه شنبه های هر هفته دربورس کالا انجام می شود به دلیل تعطیلی روز گذشته امروز انجام شد که انواع آف گریدها و پی وی سی ها در صدر محصولات مورد توجه بازار بودند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، با توجه به صرفه بودن خرید محصولات آف گرید، معامله گران کماکان از خرید این مواد استقبال می کنند.

پی وی سی ها نیز امروز مانند هفته گذشته با استقبال خریداران روبه رو شدند، به طوریکه عرضه هزارتنی گرید ۶۵ غدیر ۱۶۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این محصول ۲ هزار و ۱۹۰ تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید آن نیز ۲ هزار و ۲۶۴ تومان بود.

عرضه ۴۰۰ تنی پی وی سی گرید ۵۷ غدیر هم بیش از ۱۹ هزارتن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۴۰۹ تومان و قیمت ثبت شده برای خرید این کالا ۲ هزار و ۶۵۰ تومان رقم خورد. همچنین عرضه ۱۰۰ تنی پی وی سی گرید ۷۰ در این روز ۲۰۰ تن تقاضا داشت و کارگزاران رقم ۲ هزار و ۵۵۰ تومان را برای خرید این کالا ثبت کردند.

عرضه ۹۹۰ تنی پی وی سی ۶۵ بندرامام هم ۲ هزار و ۸۰۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این محصول ۲ هزار و ۱۹۰ تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید این کالا ۲ هزار و ۲۸۱ تومان رقم خورد.

همچنین امروز برخی از محصولات پتروشیمی شازند نیز مورد توجه خریداران قرار داشتند، پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX۳ شازند از محصولاتی بود که بیش از حجم عرضه، تقاضا داشت. عرضه ۸۰۰ تنی این محصول با ۱۸۲۰ تن تقاضا روبه رو شد که در پایان میانگین قیمت ثبت شده برای خرید این کالا ۴ هزار و ۸ تومان رقم خورد.

در همین حال امروز پلی اتیلن سبک فیلم ۰۲۰ بندرامام هم اندکی بیش از حجم عرضه تقاضا داشت، در هفته های گذشته توجه به محصولات پلی اتیلن سبک فیلم بندرامام کاهش یافته بود، اما امروز حجم تقاضای این محصولات نیز افزایش داشت. به طوری که عرضه هزارتنی آن ۱۳۰۰ تن تقاضا داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها