تالار معاملات بورس کالای ایران امروز میزبان دادوستد نزدیک به ۸۰ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از یک هزار میلیارد ریال بود که نکته جالب توجه معاملات امروز فروش ۵۸۴۲ تن ذرت خوزستان در قالب گواهی سپرده کالایی به ارزش بیش از ۳۶ میلیارد و ۲۲۳ میلیون ریال بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۹۶۰ تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران به قیمت ۱۶۳ هزار و ۹۲ ریال معامله شد. این شرکت همچنین، ۵۲۰ تن مس مفتول را به قیمت ۱۷۰ هزار و ۹۰۴ ریال به فروش رساند؛ از دیگر محصولات معامله شده شرکت ملی صنایع مس ایران در این روز می توان به ۲۵۰۰ تن انواع مس کم عیار و ۱۴۰ تن سولفور مولیبدن اشاره کرد.

علاوه بر این، ۲۶۰ تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان به قیمت ۱۷۱ هزار و ۴۵۴ ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

تالار محصولات صنعتی و معدنی همچنین شاهد معامله ۳۲۲ تن سبد میلگرد A۳-۱۲-۲۵ و ۱۰۶ تن میلگرد A۳-۱۴-۱۶ شرکت ذوب آهن اصفهان بود.

این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، در حالی ۱۵ هزار و ۴۸۷ تن انواع قیر، ۳۴ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۳۵۶۴ تن انواع مواد پلیمری، ۱۳۵۸ تن انواع مواد شیمیایی و یک هزار تن گوگرد مورد معامله قرار گرفت که تالار صادراتی شاهد معامله ۱۰ هزار تن قیر ۶۰۷۰ شرکت معماران تجارت آفتاب بود.

گفتنی است، در این روز ۵۸۴۲ تن ذرت دانه ای خوزستان موجودی انبارهای بنوارناظر، شاداب دانه، وحدت، بنوت، توسعه کشت ذرت ۱ ، دانه طلایی، توسعه کشت شوش ، سیبلی ۱ و ۲ و عقیلی، در قالب گواهی سپرده کالایی، با ارزش بیش از ۳۶ میلیارد و ۲۲۳ میلیون ریال در تالار محصولات کشاورزی دادوستد شد. همچنین ۲۰ تن شکر سفید کارخانه قند اصفهان، ۳۱۰ تن جو دامی همدان و یک هزار تن روغن خام سویا آرژانتین به فروش رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها