امروز در مقابل عرضه ۴۲۰۴ تن انواع تیرآهن و میلگرد شرکت ذوب آهن اصفهان در بورس کالای ایران، صف تقاضای ۱۲ هزار و ۳۰۴ تنی خریداران تشکیل شد و کل محموله عرضه شده مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، شرکت ذوب آهن اصفهان ۳۱۰۰ تن تیرآهن ۳۰، ۹۵۰ تن تیرآهن کوتاه ۳۰ و ۱۵۴ تن میلگرد A۳-۲۵ را مورد دادوستد قرار داد. رقابت اصلی در معاملات امروز به عرضه ۳ هزار و ۱۰۰ تن تیرآهن ۳۰ ذوب آهن اختصاص داشت به طوریکه در مقابل این عرضه، تقاضای ۹ هزار و ۳۰۰ تنی در تالار شکل گرفت و قیمت پایه این محصول از ۱۸ هزار ریال به ۱۹ هزار و ۱۶۶ ریال به ازای هر کیلوگرم افزایش یافت.

شایان ذکر است، در گروه مس، ۵۴۰ تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران، به قیمت ۱۸۵ هزار و ۵۵۸ ریال معامله شد. این شرکت همچنین، ۴۰۰ تن مس مفتول را به قیمت ۱۹۲ هزار و ۶۵۴ ریال به فروش رساند. از دیگر محصولات معامله شده شرکت ملی صنایع مس ایران در این روز می توان به ۲۵۰۰ تن انواع مس کم عیار و ۱۰۰ تن سولفور مولیبدن اشاره کرد.

علاوه بر این، ۲۷۰ تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان معامله را به قیمت ۱۹۳ هزار و ۲۰۴ ریال تجربه کرد.

این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۴ هزار و ۳۸۰ تن وکیوم باتوم، هشت هزار تن لوب کات، ۱۲ هزار و ۴۱۱ تن قیر، ۲۵۶۰ تن گوگرد و ۲۹۵ تن ماده پتروشیمی دادوستد شد. این در حالی است که تالار صادراتی شاهد معامله یکهزار تن قیر ۶۰۷۰ بود.

گفتنی است، ۵۰۰ تن شکرسفید کارخانه امیرکبیر، ۵۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند شیرین و ۵۰۰ تن شکر سفید شرکت کشت و صنعت دعبل در تالار کشاورزی به فروش رسید.

براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، ۶۸ هزار و ۱۶۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸۵۴ میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها