روز یکشنبه ۳۱ خردادماه، بیش از ۱۹۵ هزار تن انواع کالا در بازار فیزیکی بورس کالای ایران عرضه می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، در صورت تقاضا، چهار هزار تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران با قیمت پایه ۱۸۳ هزار و ۵۷۶ ریال راهی تالار محصولات صنعتی و معدنی می شود. این شرکت همچنین در صورت تقاضا، ۳۵۰۰ تن مس مفتول را با قیمت پایه ۱۹۰ هزار و ۶۱۵ ریال عرضه می کند. از دیگر محصولات عرضه شده شرکت ملی صنایع مس ایران در این روز می توان به ۲۰ هزار تن انواع مس کم عیار، ۲۰۰ تن سولفور مولیبدن و ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها اشاره کرد.

علاوه بر این، ۲۷۰ تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان عرضه را با قیمت پایه ۱۹۱ هزار و ۱۶۵ ریال تجربه می کند.

تالار محصولات صنعتی و معدنی همچنین در صورت تقاضا شاهد عرضه سه هزار تن شمش هزارپوندی ۹۹.۷ مجتمع آلومینیوم هرمزگان(هرمزال) با قیمت پایه ۶۳ هزار و ۷۶۰ ریال است. شرکت خالص سازان روی زنجان نیز با ۱۰۰ تن شمش روی ۹۹.۹۹ ، با قیمت پایه ۷۶ هزار و ۵۰۰ ریال، در تالار مذکور حضور می یابد.

این گزارش همچنین حاکی است، در این روز، در حالی ۳۹ هزار و ۸۰۰ تن انواع قیر، ۲۷ هزار تن وکیوم باتوم، شش هزار تن لوب کات، ۱۳۵۰ تن ماده شیمیایی و ۸۰۰ تن گوگرد در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود که تالار صادراتی شاهد عرضه ۲۶ هزار و ۷۰۰ تن انواع قیر، ۷۵۰۰ تن گوگرد کلوخه و ۱۱۰۰ تن عایق رطوبتی است.

گفتنی است، ۳۲ هزار تن ذرت دانه ای، ۱۱ هزار تن شکرسفید، ۷۳۸۵ تن برنج، چهار هزار تن گندم دروم و ۲۰ تن کنجاله سویا پرک نیز روانه تالار محصولات کشاورزی می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها