پتروشیمی

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز به ۱۲ هزار و ۷۷۱ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۱۸ هزار و ۵۲۱ و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۹ هزار و ۶۰۱ تن رقم خورد. به این ترتیب امروز شاهد معاملاتی متعادل در گروه محصولات پلیمری بودیم.

در گروه محصولات پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XK پتروشیمی رجال با ۲۱۰ تن عرضه ۶۹۳ تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۰۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۴۸۶ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۰J نویدزرشیمی با ۲۱۰ تن عرضه ۵۴۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزارو ۳۰۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۴۰۰ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پلی نار هم با ۹۰۳ تن عرضه ۱۵۹۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۰۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۴۵۶ تومان بود.

همچنین پلی پروپیلن نساجی C۳۰S پتروشیمی مارون با ۹۹۰ تن عرضه ۱۴۰۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه اینکالا ۴ هزار و ۳۰۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۳۹۶ تومان بود.

در همین حال در گروه پلی پروپیلن های شیمیایی، پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰C  نویدزرشیمی با ۴۲۰ تن عرضه ۱۷۸۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۸۵۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۴۶۰ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن شیمیایی ZH۵۱۵MA نویدزرشیمی با ۱۴۷ تن عرضه ۵۸۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه ۴ هزار و ۵۵۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن ۴ هزارو ۹۱۰ تومان بود. پلی پروپیلن شیمیایی RPX۳۴۵S  با ۶۶۰ تن عرضه ۱۵۴تن تقاضا داشت، اینکالا با قیمت پایه ۵ هزار و ۱۰۴ تومان داد و ستد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها