1505.jpgافزایش عرضه جوش شیرین و اعمال محدودیت ثبت سفارش و خرید برای این کالا سبب شد امروز حجم تقاضا برای خرید این کالا نسبت به هفته گذشته کاهش یابد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه هزار تنی جوش شیرین پتروشیمی شیراز امروز یک هزار و ۴۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه جوش شیرین یک هزار و ۱۹۵ تومان بود و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید آن یک هزار و ۳۶۷ تومان رقم خورد.

در هفته جاری بورس کالای ایران با توجه به شرایط بازار جوش محدودیت ثبت سفارش و خرید تا سقف ماهیانه از سوی سایت بهین یاب را برای خریداران اعمال کرد.

در همین حال امروز معاملات بازار محصولات شیمیایی روز آرامی داشتند، به این ترتیب کریستال ملامین خراسان، اوره صنعتی گرانوله کرمانشاه، اوره صنعتی شیراز، اسیدترفتالیک تندگویان، الکیل بنزن خطی سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران، ارتوزایلین بوعلی سیناکربنات های سبک و سنگین پتروشیمی شیراز، منومر وینیل استات شازند با قیمت پایه خریداری شدند و بخشی از تناژ عرضه آنها نیز وارد سیستم مچینگ شد.

البته امروز دی اتانول آمین شازند مانند هفته های اخیر مورد توجه خریداران بود، امروز هم عرضه ۱۷۶ تنی آن یک هزار و ۱۲۲ تن تقاضا داشت، نرخ پایه این کالا ۳ هزار و ۲۲۷ تومان بود و قیمت ثبت شده برای خرید این کالا ۳ هزار و ۵۵۰ تومان رقم خورد.

به این ترتیب در مجموع، امروز و پیش از شروع تعطیلات، معاملات محصولات شیمیایی در آرامش کامل انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها