بورس كالا

در هفته منتهی به ۱۸ خرداد ماه ماه بالغ بر ۲۸۲ هزار و ۷۳۶ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵ هزار و ۵۲۶ میلیارد ریال در بورس کالای ایران داد و ستد شد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی هفته گذشته در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۸۲ هزار و ۳۰۸ تن انواع کالا به ارزش ۲ هزار و ۷۹ میلیارد ریال داد و ستد شد. در این تالار ۸۰ هزار و ۳۲۸ تن فولاد، یک هزار و ۹۸۰ تن آلومینیوم و ۴ کیلو گرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی گذشته در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، بیش از ۱۴۸ هزارو ۲۱۹ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲ هزار و ۸۵۶ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۲۱ هزار و ۴۳۲ تن قیر، ۴۳ هزار و ۵۱۱ تن مواد پلیمری، ۴۴ هزار و ۸۱۰ تن وکیوم باتوم، ۱۲ هزار تن لوب کات، ۲۳ هزار و ۶۱۱ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۸۰۰ تن گوگرد، یک هزار و ۳۵ تن روغن و همچنین ۲۰ تن آرگون خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در هفته دوم خرداد ماه معامله ۵۱ هزار و ۹۸۴ تن انواع کالا به ارزش ۵۸۸ میلیارد ریال را مشاهده کرد؛ این تالار داد و ستد ۲۱ هزار و ۷۵۰ تن گندم، ۶ هزار و ۶۷۵ تن شکر سفید، یک هزار و ۵۰۰ تن روغن خام ، ۹۰۰ تن ذرت و ۲۱ هزار و ۱۵۹ تن جو دامی را تجربه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها