جوش شیرین پتروشیمی شیراز امروز در رینگ محصولات شیمیایی مانند هفته های گذشته مورد توجه خریداران قرار داشت.

علی جوانمردی، کارشناس بازار شیمیایی با بیان این مطلب به «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، گفت: امروز جوش شیرین پتروشیمی شیراز که با قیمت یک هزار و ۱۹۵ تومان عرضه شده بود با میانگین قیمت یک هزار و ۴۰۸ تومان توسط معامله گران خریداری شد.
در همین حال امروز اسیداستیک کمتر از هفته گذشته تقاضا داشت و رقابت نیز با قیمت پایین تری برای خرید آن از سوی معامله گران انجام شد. امروز اسیداستیک فن آوران به میزان یک هزار و ۱۲تن عرضه شد و تقاضایی معادل یک هزار و ۳۵۷ تن داشت. قیمت پایه این کالا یک هزار و ۷۸ تومان بود و معامله گران میانگین قیمت یک هزار و ۱۲۰ تومان را برای خرید این کالا ثبت کردند.
به گفته جوانمردی در این روز معاملات محصولات شیمیایی اکثر در آرامش مورد معامله قرار گرفت. البته همچنان استایرن مونومر پارس که به صورت سلف عرضه شده بود با حجم بالایی از تقاضا روبه رو شد. این کالا یک هزار و ۳۹۲ تن عرضه و ۸ هزارتن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۹۳۶ تومان بود و معامله گران نرخ ۳ هزار و ۲۳۰ تومان را برای خرید آن ثبت کردند.
در همین حال کربنات های سدیم سبک و سنگین شیراز نیز مانند هفته های گذشته با استقبال اندک معامله گران روبه رو شند. همچنین ایزوبوتانول، دی اتیلن گلایکول، منو اتیلن گلایکول و کربنات سدیم سبک شیراز وارد سیستم مچینگ شدند.
به گفته جوانمردی، کارشناس بازار شیمیایی ها به نظر نمی رسد که بازار محصولات شیمیایی در هفته های آتی دچار تغییرات محسوسی شود و احتمالا آرامش در این بازار حفظ خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها