• ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
  • کد خبر: 90501
فولاد

بازار فولاد چین از مواد اولیه تا محصولات تمام شده هفته گذشته روندی نزولی داشت.

به گزارش کالاخبر به نقل از فولاد ایران،شمش، ورق گرم و میلگرد، با افت بازارهای آتی کاهش قیمت هایی را تجربه کردند. علاوه بر این، قیمت مواد اولیه مانند سنگ آهن و زغال سنگ نیز کاهش یافت. بازار های پایین دستی و تقاضای مصرف کننده نهایی در آستانه فصل انبارسازی مجدد ضعیف است و سنگ آهن را هفته گذشته تا ۸ دلار پایین آورد.

ذخایر سنگ آهن در بنادر اصلی چین ۰.۳ میلیون تن کاهش یافت و به ۱۵۰.۵ میلیون تن رسید. پرمیوم گندله نیز در بازار چین افت جزیی داشت. زغال سنگ متالورژی نیز ۱۳ دلار افت هفتگی داشت و ۱۸۵ دلار هر تن فوب استرالیا شنیده شد. نگرانی بخش تقاضای چین و افت بازرهای آتی زغال سنگ را ارزان تر کرد.

بیلت در بازار داخلی نیز ۲۸ دلار افت روزانه داشت و ۳۸۹ دلار هر تن با مالیات بر ارزش افزوده ثبت شد. در بورس شانگهای نیز قرارداد میلگرد ۱۷ دلار افت داشت و ۴۲۷ دلار هر تن شنیده شد.

ورق گرم در بازار داخلی چین ۲۴ دلار افت هفتگی داشت و ۴۳۱ دلار هر تن شنده شد که به دلیل افت بازار آتی ورق بود که ۳۳ دلار افت هفتگی را تجربه کرد. ورق گرم صادراتی چین نیز در ۴۶۵ دلار هر تن فوب باقی ماند.

میلگرد در بازار داخلی با ۷ دلار افت هفتگی ۴۵۹ دلار هر تن ثبت شد. افت تقاضا و رکود جو بازار قیمت را کاهش داد. در بورس شانگهای قرارداد میلگرد با ۲۵ دلار افت ۴۳۳ دلار هر تن شنیده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها