بورس کالا

آمار معاملات بورس کالای ایران در پنجمین ماه از سال ۱۴۰۳ نشان می‌دهد که در این ماه ۱۰ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۵۹ تن انواع کالا به ارزش ۱۳۱ هزار و ۶۴۷ میلیارد تومان در بازار فیزیکی دادوستد شد.

به گزارش کالاخبر ، تالار محصولات صنعتی و معدنی در خرداد ۱۴۰۳ میزبان معامله بالغ بر ۸ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۶۹۲ تن انواع کالا به ارزش ۸۶ هزار میلیارد تومان بود.

در این تالار ۴ میلیون و ۳۶۳ هزار و ۲۶۵ تن سیمان، یک میلیون و ۸۶۹ هزار تن سنگ آهن، یک میلیون و ۴۴۸ هزار و ۳۱۱ تن فولاد، یک میلیون و ۲۷ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، ۲۹ هزار و ۵۷۶ تن مس، ۲۸ هزار و ۳۵ تن آلومینیوم، ۳ هزار و ۵۲۵ تن روی، ۲ هزار و ۵۵۰ تن کک، ۸۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۰۰ تن مولیبدن، ۳۰ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۳۴۰ دستگاه کامیون و کامیونت در تالار محصول‌های صنعتی و معدنی دادوستد شد.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی نیز در مرداد ۱۴۰۳، یک میلیون و ۷۵۰ هزار و ۹۲۴ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۴۲.۹ هزار میلیارد تومان در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد.

به‌این‌ترتیب ۴۹۷ هزار و ۹۱۴ تن قیر، ۴۴۶ هزار و ۵۷۳ تن انواع مواد پلیمری، ۳۵۹ هزار و ۶۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۸۲ هزار تن لوب کات، ۱۸۱ هزار و ۸۴۶ تن مواد شیمیایی، ۶۵ هزار و ۹۰ تن گوگرد، ۱۵ هزار و ۱۵۱ تن روغن، یک هزار و ۲۰ تن گازها و خوراک ها، یک هزار تن سلاپس واکس و ۷۳۰ تن عایق رطوبتی در این تالار به فروش رفت.

همچنین ۳۸ هزار و ۴۴۱ تن انواع محصول به ارزش ۱.۱ هزار میلیارد تومان نیز در بازار فرعی بورس کالای ایران معامله شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها