• ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
  • کد خبر: 90334
ورق گالوانیزه

صادرکننده های ورق گرم هند با چالش کمبود تقاضا روبرو هستند و قیمت ها را تغییر نمی دهند. در بازار خاور میانه و جنوب شرق آسیا رقابت چینی ها برایشان مسئله ساز شده و در اروپا نیز رکود تابستانی باعث شده خریدار چندانی نداشته باشند.

به گزارش کالاخبر ،ورق گرم صادراتی چین در خاور میانه ۱۵ تا ۲۰ دلار افت هفتگی داشت و ۵۱۰ تا ۵۱۵ دلار هر تن سی اف آر امارات است که تاثیر افت قیمت های هفته گذشته بازار داخلی و فیوچرز بود. البته بازار راکد است و معامله ای شنیده نشد. در بورس شانگهای نیز قرارداد ورق گرم اخیرا ۲۳ دلار افت داشت و ۴۴۷ دلار هر تن ثبت شد. ورق گرم چین در جنوب شرق آسیا نیز ۵ تا ۱۰ دلار افت داشت و ۵۰۰ تا ۵۱۰ دلار هر تن سی اف آر است.

قیمت پیشنهادی فعلی ورق گرم صادراتی هند به اروپا نیز ۶۲۰ تا ۶۳۰ دلار هر تن سی اف آر است ولی با توجه به تحقیقات آنتی دامپینگ فعلا معامله ای نهایی نشده است.بازار داخلی اروپا نیز در رکود تابستانی است. صادرکننده های هندی با رقابت فزاینده ای در بازار صادرات روبرو هستند.رقابت شدید چین، تقاضای ضعیف در مناطق کلیدی، و تحقیقات جاری آنتی دامپینگ اتحادیه اروپا، محیطی چالش برانگیز ایجاد کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها