• ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
  • کد خبر: 89791
فولاد

کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین آخرین نتایج نظرسنجی خود را در مورد بازارهای عمده فروشی فولاد در سراسر کشور از جمله جنوب چین، شانگهای و تیانجین منتشر کرد که نشان دهنده کاهش انتظارات برای بازار فولاد در ماه جاری میلادی است. افت شاخص های قیمت فروش و قیمت خرید نشان می دهد فعالان بازار نسبت به پیش بینی افت قیمت فولاد هم نظر هستند.

به گزارش کالاخبر ،در مورد تقاضا هم انتظارات حاکی از کاهش جزئی تقاضای فولاد در ماه جولای است. از طرفی تحلیلگران معتقدند سیاست‌هایی که قبلاً به نفع بازار املاک و مستغلات اعلام شده بود، شتاب خود را از دست می‌دهند و نمی‌توانند تقاضای بازار را در طول فصل تابستان برای استفاده از فولاد افزایش دهند.

علیرغم کاهش تقاضا، فولادسازان داخلی تمایلی به کاهش تولید در کوتاه مدت نشان نمی دهند در حالی که هزینه های تولید آنها پایین تر است، به ویژه برای کک، که شاهد کاهش متوالی قیمت در ماه ژوئن بود و اکنون به سطوح سال گذشته نزدیک می شود. با وجود هزینه‌های پیش‌بینی‌شده کمتر، بعید است که حاشیه سود فروش فولاد به دلیل تقاضای ضعیف، شتاب بیشتری بگیرد.

در نتیجه کاهش حمایت از جانب بخش هزینه تولید و اشتیاق نسبتاً بالا در تولید فولاد بین فولادسازان، همچنان انتظار می رود فشار نزولی بر قیمت فولاد در ماه جولای ادامه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها