• ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
  • کد خبر: 89561
سرب+روی

روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد ماه، فلز روی در بورس فلزات لندن با افت ۶۰ دلاری مواجه شد و سرب نیز افت ۱۹ دلاری قیمت را تجربه کرد.

قیمت روی ۲/۱ درصد کاهش یافت

به گزارش کالاخبر به نقل از فلزات آنلاین، روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۳، فلز روی در بورس فلزات لندن با افت ۶۰ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، دو هزار و ۸۶۹ دلار قیمت‌گذاری شد.به طوری که در روز دوشنبه ۱۴ خرداد ماه، روی دو هزار و ۹۲۹ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن روز گذشته به دو هزار و ۸۶۹ دلار به ازای هر تن کاهش یافت.

همچنین روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد ماه، قیمت روی در «LME» نسبت به هفته قبل با افت ۶/۱ درصدی برابر با ۱۸۶ دلار، از سه هزار و ۵۵ دلار به دو هزار و ۸۶۹ دلار به ازای هر تن کاهش یافت.

موجودی روی در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد ماه با کاهش یک هزار و ۳۲۵ تنی، از ۲۵۵ هزار و ۹۲۵ تن به ۲۵۴ هزار و ۶۰۰ تن رسید.

قیمت سرب به دو هزار و ۲۰۵ دلار رسید

روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۳، قیمت سرب در بورس فلزات لندن با افت ۱۹ دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۲۰۵ دلار رسید. در روز دوشنبه ۱۴ خرداد ماه، سرب دو هزار و ۲۲۴ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن روز گذشته به دو هزار و ۲۰۵ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد ماه، قیمت سرب در «LME» نسبت به هفته قبل با افت ۳/۴ درصدی معادل ۷۸ دلار، از دو هزار و ۲۸۳ دلار به دو هزار و ۲۰۵ دلار به ازای هر تن رسید.

موجودی سرب در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ با کاهش یک هزار و ۷۰۰ تنی، از ۱۸۳ هزار و ۶۵۰ تن به ۱۸۱ هزار و ۹۵۰ تن رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها