اختیار معامله

در دادوستدهای امروز بازار مالی، یک میلیون گواهی سپرده سیمان دست به دست شد. همچنین در بازار مشتقه ۲ هزار قرارداد اختیار معامله منعقد شد.

به گزارش کالاخبر ، در دادوستدهای امروز بازار گواهی سپرده کالایی ۲.۸ میلیون گواهی سپرده کالایی به ارزش ۳ هزار و ۵۲۲ میلیاد ریال دست به دست شد. بیشترین حجم معاملات امروز برای گروه سیمان بود. در این روز ۳ هزار و ۱۴۴ دفعه معامله صورت گرفت.

۲.۶ هزار قرارداد اختیار معامله منعقد شد

در دادوستدهای امروز بازار صندوق‌های کالایی نیز ۳۴۰.۱ میلیون واحد صندوق کالایی به ارزش ۶ هزار و ۶۷ میلیارد ریال دست به دست شد. در این روز ۳۱ هزار و ۷۲۴ دفعه معامله صورت گرفت. بیشترین حجم معاملات مربوط به صندوق‌های کالایی مربوط به صندوق س. پشتوانه طلای زاگرس (جواهر) است.

بازار مشتقه: گروه زعفران در صدر نشست

در دادوستدهای امروز بازار قراردادهای آتی، ۵.۶ هزار قرارداد آتی به ارزش ۶۰۸.۹ میلیارد ریال منعقد شد. در این روز ۲ هزار و ۵ دفعه معامله صورت گرفت. تعداد موقعیت‌های باز ۴۲ هزار و ۵۱ موقعیت تعهدی بود.

۲.۶ هزار قرارداد اختیار معامله منعقد شد

در دادوستدهای امروز بازار قراردادهای اختیار معامله نیز ۲ هزار و ۶۱۷ قرارداد اختیار معامله به ارزش ۴.۹ میلیارد ریال منعقد شد. در این روز تعداد موقعیت‌های باز ۳۲ هزار و ۴۷۳ موقعیت تعهدی بود.

نکته مهم دادوستدهای امروز بازار قراردادهای اختیار معامله این است که معاملات امروز نسبت به روز قبل با افزایش ۲ هزار و ۴۱۶ درصدی روبه‌رو شد.

۲.۶ هزار قرارداد اختیار معامله منعقد شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها