شمش طلا

در دادوستدهای امروز بازار مالی بورس کالا یک میلیون گواهی سپرده کالایی دست به دست و ۵ هزار قرارداد آتی منعقد شد. در این روز حجم معاملات گواهی سپرده شمش طلا به ۲۳۸ هزار گواهی سپرده رسید.

به گزارش کالاخبر ، در دادوستدهای امروز بازار گواهی سپرده کالایی ۱.۱ میلیون گواهی سپرده کالایی به ارزش یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال دست به دست شد. در این روز بیشترین حجم معاملات برای گروه زعفران بود.

در این روز در بازار گواهی سپرده کالایی، ۲ هزار و ۲۱۴ دفعه معامله صورت گرفت.

۲۳۸ هزار گواهی سپرده شمش طلا دست به دست شد

در دادوستدهای امروز مربوط به بازار صندوق‌های کالایی نیز ۱۱۲ میلیون واحد صندوق کالایی به ارزش ۲ هزار ۶۰۰ میلیارد ریال دست به دست شد. در این روز ۱۹ هزار و ۱۵۳ دفعه معامله صورت گرفت.

بیشترین حجم معاملات در بازار صندوق‌ها برای صندوق س. پشتوانه طلای زاگرس (جواهر و جواهر ۲) بود. بیشترین حجم معاملات در بازار صندوق‌ها به میزان ۲۱ تا ۲۲ میلیون واحد صندوق کالایی بود.

بازار مشتقه: ۵ هزار قرارداد آتی منعقد شد

در دادوستدهای امروز بازار قرارددهای آتی نیز ۵ هزار قرارداد به ارزش ۵۴۸ میلیارد ریال منعقد شد. در این روز یک هزار و ۶۸۹ دفعه معامله صورت گرفت. همچنین تعداد موقعیت‌های باز ۴۰ هزار و ۲۰۰ موقعیت تعهدی بود.

۲۳۸ هزار گواهی سپرده شمش طلا دست به دست شد

در دادوستدهای امروز بازار قراردادهای اختیار معامله، ۲۳۹ قرارداد اختیار معامله به ارزش ۲۱۷ میلیون ریال منعقد شد. در این روز ۳۰ هزار و ۴۶۹ موقعیت تعهدی به ثبت رسید.

۲۳۸ هزار گواهی سپرده شمش طلا دست به دست شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها