گواهی سپرده+انبار

بررسی معاملات هفتگی بازار مالی بورس کالای ایران نشان می دهد ۹ میلیون و ۱۱۰ هزار و ۲۹۱ گواهی سپرده کالایی به ارزش ۸۹۹ میلیارد تومان و ۴۸۲ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۲۹۹ واحد صندوق سرمایه گذاری به ارزش ۱.۳ همت در هفته دوم دی منعقد شد.

به گزارش کالاخبر ، ۹ میلیون و ۱۱۰ هزار و ۲۹۱ گواهی سپرده کالایی به ارزش بیش از ۸۹۹ میلیارد تومان در بازار مالی در هفته دوم دی منعقد شد. بیشترین سهم معاملات بازار گواهی سپرده کالایی به لحاظ حجم متعلق به زعفران با ۳ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۸۹۶ گواهی به ارزش ۲۲۱ میلیارد و ۱۲۲ میلیون تومان بود.

بعد از زعفران بیشترین سهم معاملات بازار گواهی سپرده کالایی به لحاظ حجم متعلق به سیمان با ۳ میلیون و ۳۳۱ هزار قرارداد به ارزش ۳.۶ میلیارد تومان بود.

شمش طلا نیز شاهد دادوستد یک میلیون و ۱۹۵ هزار و ۲۱۰ گواهی به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان بود.

سکه طلا هم با معامله ۸۰۹ هزار و ۳۰۰ گواهی به ارزش ۲۴۱ میلیارد تومان روبه رو بود و سهم معاملات شیشه هم ۲۴۲ هزار و ۲۶۳ گواهی ارزش ۳۱.۳ میلیون تومان را به ثبت رساند.

حجم معاملات شیشه یک هزار و ۵۳۰ گواهی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان و حجم معاملات پسته بادامی ۹۲ گواهی به ارزش ۳۶.۴ میلیون تومان بود.

۹ میلیون گواهی سپرده در بورس کالا منعقد شد

در دادوستدهای هفته گذشته بازار صندوق‌های کالایی، ۴۸۲ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۲۹۹ واحد صندوق به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان دست به دست شد.

۹ میلیون گواهی سپرده در بورس کالا منعقد شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها