شمش طلا

در دادوستدهای امروز بازار مالی بورس کالا، ۵۲۰ هزار گواهی سپرده کالایی و ۸۸ میلیون واحد صندوق کالایی دست به دست شد. در این روز بیشترین حجم معاملات گواهی سپرده کالایی برای شمش طلا به میزان ۳۱۱ هزار گواهی سپرده بود.

به گزارش کالاخبر ، در دادوستدهای امروز بازار گواهی سپرده کالایی، ۵۲۰ هزار و ۳۶۱ گواهی سپرده کالایی به ارزش یک هزار و ۵۴۷ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال دست به دست شد.

بیشترین حجم معاملات بازار گواهی سپرده کالایی برای شمش طلا به میزان ۳۱۱ هزار و ۲۳۸ گواهی سپرده بود.

در این روز یک هزار و ۶۵۲ دفعه معامله صورت گرفت. در بازار گواهی سپرده کالایی، در سمت حقیقی‌ها، ۳۴۳ خریدار و ۳۸۹ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۱۳ خریدار و ۴ فروشنده در بازار حاضر بودند.

استقبال سرمایه‌گذاران از معاملات گواهی سپرده شمش طلا

در بخش صندوق‌های کالایی نیز در معاملات امروز، ۸۸ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۱۱ واحد صندوق کالایی به ارزش ۲ هزار و ۵۶۸ میلیارد و ۲۶۴ میلیون ریال دست به دست شد. در این روز ۱۴ هزار و ۵۸۵ دفعه معامله صورت گرفت.

در سمت حقیقی‌ها، ۵ هزار و ۵۳۵ خریدار و ۳ هزار و ۴۲۵ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۴۱ خریدار و ۱۵ فروشنده در بازار حاضر بودند.

بیشترین حجم معاملات امروز برای صندوق‌ س. پشتوانه سکه طلا کهربا (کهربا) به میزان ۲۶ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۵۱۱ واحد صندوق کالایی بود. در رتبه‌های بعدی هم دو صندوق طلای عیار مفید (عیار) و صندوق س. پشتوانه طلای زرین آگاه (مثقال) قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها