گواهی سپرده

در دادوستدهای امروز بازار مالی بورس کالا، ۴۶۵ هزار گواهی سپرده کالایی و ۸۲ میلیون واحد صندوق کالایی دست به دست شد. در این روز بیشترین حجم معاملات بازار گواهی سپرده کالایی برای زعفران نگین بود.

به گزارش کالاخبر ، در دادوستدهای امروز بازار گواهی سپرده کالایی ۴۶۵ هزار و ۳۹۹ گواهی سپرده به ارزش ۷۲۸ میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال دست به دست شد. در این روز بیشترین حجم گواهی‌های سپرده کالایی برای گروه زعفران نگین بود.

در این روز در بازار گواهی سپرده کالایی یک هزار و ۱۲۵ دفعه معامله صورت گرفت.

در این روز (به جز معاملات شمش طلا) در سمت حقیقی‌ها، ۳۵۸ خریدار و ۴۰۴ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۹ خریدار و ۴ فروشنده در بازار حاضر بود.

۴۶۵ هزار گواهی سپرده کالایی دست به دست شد

در معاملات امروز مربوط به صندوق‌های کالایی نیز ۸۲ میلیون و ۳۹ هزار و ۱۹ واحد صندوق کالایی به ارزش ۲ هزار و ۳۴۸ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال دست به دست شد. در این روز ۱۵ هزار و ۵۹۵ دفعه معامله صورت گرفت.

در سمت حقیقی‌ها، ۵ هزار و ۷۴۷ خریدار و ۳ هزار و ۸۸۳ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۴۱ خریدار و ۲۴ فروشنده در بازار حاضر بودند.

بیشترین حجم معاملات صندوق‌های کالایی برای صندوق س. پشتوانه طلای زاگرس (جواهر) به میزان ۱۹ میلیون و ۴۵۵ هزار و ۲۷۶ واحد صندوق کالایی بود. صندوق س. پشتوانه سکه طلای کهربا (کهربا) و صندوق طلای عیار مفید (عیار) در رتبه‌های بعدی بیشترین حجم صندوق‌های کالایی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها