صندوق سرمایه گذاری طلا

در دادوستدهای امروز بازار مالی بورس کالا، ۴۱۱ هزار گواهی سپرده کالایی و ۵۳ میلیون واحد صندوق کالایی دست به دست شد. بیشترین حجم معاملات امروز بازار گواهی سپرده کالایی برای گروه زعفران بود.

به گزارش کالاخبر ، در دادوستدهای امروز بازار گواهی سپرده کالایی، ۴۱۱ هزار و ۳۱۶ گواهی سپرده به ارزش ۶۱۵ میلیارد و ۵۹۶ میلیون ریال دست به دست شد. بیشترین حجم معاملات امروز در این بازار برای گروه زعفران بود.

در بازار امروز یک هزار و ۳۰۸ دفعه معامله صورت گرفت. در بازار گواهی سپرده کالایی (به جز معاملات شمش طلا) در سمت حقیقی‌ها، ۳۴۸ خریدار و ۲۱۴ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۷ خریدار و ۶ فروشنده در بازار حضور داشت.

افزایش ۴۸ درصدی حجم معاملات صندوق‌های کالایی

در معاملات امروز بخش صندوق‌های کالایی نیز ، ۵۳ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۸۴۹ واحد صندوق کالایی به ارزش یک هزار و ۱۸۵ میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال دست به دست شد. در این روز ۱۱ هزار و ۱۴۶ دفعه معامله صورت گرفت. روند معاملات امروز صندوق‌های کالایی نسبت به روز گذشته با افزایش ۴۸.۶ درصدی روبه‌رو شد.

بیشترین حجم معاملات در بخش صندوق‌های کالایی برای صندوق س. پشتوانه سکه طلای کهربا (کهربا) به میزان ۸ میلیون و ۷۰۸ هزار و ۴۷۶ واحد صندوق بود. دو صندوق س. طلا کیمیا زرین کاردان (گنج ۲) و صندوق س. پشتوانه طلای زرین آگاه (مثقال) در رتبه‌های بعدی پرحجم‌ترین‌ها قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها