تالار

آمار معاملات بورس کالای ایران در هشتمین ماه از سال ۱۴۰۲ نشان می دهد که در این ماه ۱۲ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۷۶۲ تن انواع کالا و محصول و نیز ۳۵۷ دستگاه خودرو به ارزش ۱۲۲هزار و ۱۰۸ میلیارد تومان در بازار فیزیکی داد و ستد شد.

به گزارش کالاخبر ،تالار محصول‌های صنعتی و معدنی در آبان ۱۴۰۲ میزبان معامله بالغ بر ۹ میلیون و ۸۷۰ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۷۶هزار میلیارد تومان بود.

در این تالار ۵ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۲۱۰ تن سیمان، ۲ میلیون و ۹۱ هزار تن سنگ آهن، یک میلیون و ۷۶۹هزار و ۸۹۶ تن فولاد، ۵۴۰ هزار تن آهن اسفنجی، ۹۷ هزار و ۲۲۰ تن روی، ۲۸ هزار و ۵۶۰ تن آلومینیوم، ۳۹ هزار و ۳۲۵ تن مس، ۲ هزار تن چدن، ۸۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، هزار تن کک و ۲۵۰ تن سرب در تالار محصول‌های صنعتی و معدنی داد و ستد شد.

همچنین در تالار صنعتی ۳۵۷ دستگاه خودرو معامله شد.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی نیز در آبان ۱۴۰۲، ۲ میلیون و ۱۶۰هزار و ۶۳۳تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۴۲ هزار میلیارد تومان در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد.

به این ترتیب ۶۳۹ هزار و ۷۵۰ تن وکیوم باتوم، ۶۵۲ هزار و ۷۳۵ تن قیر، ۴۵۵ هزار تن انواع مواد پلیمری، ۱۹۰ هزار تن لوب کات، ۱۳۵ هزار و ۶۲۸ تن مواد شیمیایی،۵۲ هزار و ۷۶۵ تن گوگرد،۲۷ هزار و ۶۵۵ تن روغن،۱۴ هزار و ۶۷۴ تن فرآورده های نفتی، هزار و ۴۴۰ تن گازها و خوراک ها،یک هزار تن سلاپس واکس و هزار و ۳۰۰ تن عایق رطوبتی در این تالار به فروش رفت.

در بازار فرعی نیز ۱۱۳ هزار و ۵۸۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش یک هزار و ۶۵۴ میلیارد تومان در آبان ماه معامله شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها