گواهی سپرده کالایی

در معاملات امروز بازار مالی بورس کالا، ۵۱۱ هزار گواهی سپرده کالایی و ۲۳ میلیون واحد صندوق کالایی دست به دست شد.

به گزارش کالاخبر ، در معاملات امروز ۵۱۱ هزار و ۵۹۶ گواهی سپرده کالایی به ارزش ۸۲۰ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال (۸۲ میلیارد تومان) دست به دست شد.

در معاملات امروز، بیشترین حجم معاملات گواهی سپرده کالایی برای گروه زعفران بود.

امروز در بازار گواهی سپرده کالایی (به جز معاملات گواهی سپرده شمش طلا) یک هزار و ۴۸ دفعه معامله صورت گرفت. همچنین در این روز در بازار گواهی سپرده کالایی (به جز معاملات گواهی سپرده شمش طلا) در سمت حقیقی‌ها، ۳۳۹ خریدار و ۳۲۶ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۱۲ خریدار و ۱۲ فروشنده در بازار حضور داشت.

۵۱۱ هزار گواهی سپرده کالایی دست به دست شد

در بخش صندوق‌های کالایی، ۲۳ میلیون و ۵۲۵ هزار و ۶۷۱ واحد صندوق کالایی به ارزش ۸۵۰ میلیارد و ۴۲۴ میلیون ریال (معادل 85 میلیارد تومان) دست به دست شد.

بیشترین حجم معاملات در صندوق‌های کالایی برای صندوق طلای عیار مفید (عیار) به میزان ۴ میلیون و ۶۸ هزار و ۱۵۹ واحد صندوق کالایی بود. دو صندوق س. پشتوانه طلای زرین آگاه (مثقال) و صندوق س. پشتوانه طلای سرخ نوویرا (نهال) در رتبه‌های بعدی بیشترین حجم معاملات جای گرفت.

در این بخش ۱۰ هزار و ۹۶۴ دفعه معامله صورت گرفت. در سمت حقیقی‌ها، ۴ هزار و ۳۷۱ خریدار و یک هزار و ۷۹۰ فروشنده و در سمت حقوقی‌ها، ۲۱ خریدار و ۸ فروشنده در بازار حضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها