گواهی سپرده

در معاملات امروز بازار مالی بورس کالا، ۶۶.۳ هزار گواهی سپرده شمش طلا دست به دست شد. میزان حجم کل معاملات گواهی سپرده‌های کالایی (با احتساب شمش طلا) ۱.۲۸۲ میلیون گواهی سپرده بود.

به گزارش کالاخبر ، در معاملات امروز گواهی سپرده شمش طلا در بورس کالا ۶۶ هزار و ۳۴۳ گواهی سپرده دست به دست شد که ارزش آن به ۲۲۰ میلیارد و ۳۵۳ میلیون و ۷۴۹ هزار ریال (معادل ۲۲.۰۳ میلیارد تومان) رسید. در این روز ۲۷۲ دفعه معامله صورت گرفت.

در بازار امروز گواهی سپرده کالایی نیز یک میلیون و ۲۱۶ هزار و ۵۱۴ گواهی سپرده کالایی به ارزش یک هزار و ۸۵ میلیارد و ۶۵۸ میلیون و ۹۴۲ هزار ریال (معادل ۱۰۸.۵۵ میلیارد تومان) دست به دست شد.

در این بازار یک هزار و ۹۷۹ دفعه معامله صورت گرفت. در بخش حقیقی‌ها، ۷۱۰ خریدار و ۴۲۶ فروشنده و در بخش حقوقی‌ها، ۱۴ خریدار و ۲۱ فروشنده در بازار حاضر بودند.

۶۶.۳ هزار گواهی سپرده شمش طلا دست به دست شد

در بخش صندوق‌های کالایی نیز امروز ۸۵ میلیون و ۳۳ هزار و ۹۸۱ واحد صندوق به ارزش ۳ هزار و ۹۶۱ میلیارد و ۶۰۴ میلیون و ۷۵۶ هزار ریال (معادل ۳۹۶.۱ میلیارد تومان) دست به دست شد.

در معاملات امروز صندوق‌ها، ۲۱ هزار و ۴۵۷ معامله صورت گرفت. همچنین در بخش حقیقی‌ها، ۶ هزار و ۴۲۶ خریدار و ۳ هزار و ۲۶۴ فروشنده و در بخش حقوقی‌ها، ۳۹ خریدار و ۲۶ فروشنده در بازار حاضر بودند.

بیشترین معاملات امروز واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری برای صندوق س. طلای سرخ نوویرا (نهال) به حجم ۱۴ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۸۹۶ واحد بود. صندوق س. پشتوانه سکه طلای کهربا (کهربا) و صندوق طلای عیار مفید (عیار) نیز در رتبه‌های بعدی جای داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها