• ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
  • کد خبر: 84639
غلامرضا مرحبا

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است که در سال رشد تولید و مهار تورم به واسطه اطلاعات شفاف مالی شرکت های تولیدی در حوزه مبادلات در بورس کالا و روند تامین مواد اولیه، رونق معاملات بورس لازمه رشد تولید است.

به گزارش کالاخبر به نقل از تسنیم، غلامرضا مرحبا، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مورد نقش بورس کالا در تحقق شعار سال بیان کرد: بورس کالا از ارکان اصلی اقتصاد کشور به شمار می رود که هر روز میزبان حجم گسترده ای از مبادلات به شکل متمرکز، شفاف و رقابتی بوده و نقش مهمی در رونق اقتصادی و تولید کشور ایفا می کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه فلسفه وجودی بورس کالا کمک به اقتصاد و ایجاد شفافیت در عرضه و تقاضا و کشف عادلانه قیمت هاست، گفت: سیالیت اطلاعات شرکت‌ها و محصول‌های عرضه شده در بورس کالا همراه با دسترسی آسان به اسناد مالی آن‌ها از ویژگی‌های ممتاز بورس کالا است که نقش مهمی در حوزه شفافیت اقتصادی دارد.

نماینده مردم آستارا با بیان اینکه در اقتصاد ما، شفافیت کامل در هیچ بازاری وجود ندارد، تصریح کرد: بورس کالا تنها بازاری است که به رقابت و شفافیت کامل نزدیک است و از این رو تقویت این بورس به توسعه اقتصادی کمک شایانی می کند.

مرحبا در پایان اظهار کرد: بورس کالای قوی، ضرورت پویایی اقتصاد است و این موضوع با رشد تولید در کشور رابطه مستقیمی دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها