به گزارش کالاخبر به نقل از پلنر، در فاصله ماههای ژانویه تا جولای، صادرات کک چین به ۵.۰۳ میلیون تن رسیده است.
برزیل، ژاپن، ترکیه، ایتالیا، هند، اندونزی و ویتنام اصلی ترین مقاصد صادراتی کک چین بوده اند.
پس از دور دوم افزایش قیمت کک در چین، سود فروش کک داخلی افزایش یافته و فاصله قیمت با محموله های صادراتی کاهش پیدا کرده است. از سوی دیگر، در نتیجه افزایش تولید فولادسازان چینی، تقاضا برای کک در بازار داخلی رو به رشد است. از اینرو انتظار می رود توزیع کک در بازار داخلی رونق بیشتری پیدا کند که موجب کاهش محموله های در دسترس برای صادرات خواهد شد.
ارسال نظر