سابک

سابک برای توسعه پتروشیمی در مرکز و شرق اروپا با شرکت سعودی‌آرامکو و پی‌کی‌ان اورلن یادداشت تفاهم همکاری امضا کرد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، شرکت پتروشیمی سابک عربستان‌ سعودی اعلام کرد که برای کشف پروژه‌های بالقوه توسعه فعالیت‌ها در بازارهای پتروشیمی لهستان و اروپای مرکزی و شرقی با شرکت دولتی نفت سعودی آرامکو و گروه انرژی پی ‌کی‌ان اورلن (PKN Orlen) لسهتانی یادداشت‌تفاهم همکاری امضا کرده است.

بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی شرکت سابک عربستان، این یادداشت تفاهم همکاری امکان مطالعه چند فرصت همکاری و سرمایه‌گذاری بالقوه در صنعت پتروشیمی را در شرق و مرکز اروپا شامل ساخت تأسیسات جدید تولید مواد شیمیایی در لهستان، خرید سهام مجتمع‌های موجود و توسعه یک واحد کراکر جدید در مقیاس جهانی فراهم می‌کند.

بر اساس این گزارش، سابک برای بیش از ۴۰ سال در هر منطقه‌ای، به‌دنبال رویکرد ایجاد روابط طولانی مدت، به‌کارگیری راه‌حل‌های نوآورانه و ایجاد ارزش متقابل بوده است.

عبدالرحمن الفقیه، معاون اجرایی پتروشیمی سابیک اعلام کرد: این تفاهم‌نامه با گردهم آوردن تخصص و فناوری‌های سه شرکت پیشرو جهان، امکان شناسایی و ارزیابی فرصت‌های رشد بلندپروازانه و پایدار را فراهم می‌کند.

سابیک همچنین اعلام کرد که پس از مرحله بررسی، در صورت موافقت همه طرف‌ها برای پیگیری پروژه‌های پتروشیمی، قرارداد توسعه مشترک پروژه جداگانه (JDA) امضا می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها