• ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
  • کد خبر: 67826
بیت کوین

قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازارهای بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

به گزارش «کالاخبر»؛ در ساعات اولیه معاملات ارزهای دیجیتال در روز شنبه، اکثر رمزارزها کاهش قیمت را تجربه کردند و در محدوده قرمز قرار گرفتند. ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر  ۲.۱۷تریلیون دلار است که ۱.۴۶درصد افت را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

با این حال حجم کل معاملات در طول ۲۴ساعت گذشته ۲۵.۶۶درصد افزایش یافته و به ۱۱۱.۴۱میلیارد دلار رسیده است. بیت‌کوین با افت حدود ۲ درصد در محدوده ۴۶ هزار و ۴۰۹ دلار معامله می‌شود.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۷۷.۳۲ میلیارد دلار، در رتبه اول بازار قرار داشته و سهم ۳۸.۲۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و در حال حاضر به قیمت ۴۶.۴۰۹ دلار معامله می شود.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۶۳.۰۶ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۲۰.۲۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و در حال حاضر به قیمت ۳.۸۹۶ دلار معامله می شود.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۷.۷۵ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۸۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و به قیمت ۵۲۶ دلار معامله می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها