کارگاه

شرکت بورس کالای ایران در نظر دارد با برگزاری ۱۸ کارگاه آموزشی، برنامه های متنوعی را در فصل زمستان برای علاقه مندان به این حوزه به اجرا درآورد.

به گزارش «کالاخبر»؛به این ترتیب کارگاه های آموزشی بورس کالای ایران برای زمستان از تاریخ ۶ دی ماه آغاز می شود و تا تاریخ ۲۴ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

این کارگاه ها با موضوعاتی همچون آشنایی با سازوکار معاملات بازار فیزیکی، معاملات به روش مناقصه و معاملات اموال غیر منقول (املاک و مستغلات) در بازار فرعی برگزار می شود. آشنایی با سازوکار معاملات بازار مالی و بازار مشتقه بورس کالا نیز از دیگر دوره های آموزشی زمستان امسال است.

دوره های آشنایی با سازوکار معاملات بازار مالی با محوریت قراردادهای سلف موازی استاندارد، گواهی سپرده کالایی و صندوق های کالایی و دوره های آشنایی با سازوکار معاملات بازار مشتقه با محوریت قراردادهای آتی و قراردادهای اختیار معامله توسط مدرسین مربوطه آموزش داده می شود.

گفتنی است تمامی کارگاه های آموزشی بورس کالا به صورت رایگان برگزار می شود و حداقل نفرات برای تشکیل کارگاه ها ۱۰ نفر اعلام شده است.

همچنین ثبت نام برای حضور در کارگاه های آموزشی ضروری بوده و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از طریق پرتال آموزش بورس کالای ایران و منوی آموزش و پژوهش سایت اقدام نمایند.تاریخ پایان ثبت نام در هر یک از کارگاه ها یک روز قبل از شروع آن کارگاه است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالرحیم ساکنی IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    این کلاسها عالیه اگه شش ماهه تکراربشه واگه ممکنه حضوری هم برگذاربشه ممنون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها