پی وی سی

تولید پی‌وی‌سی روسیه در ۱۰ ماه سال ۲۰۲۱ میلادی نسبت به دوره مشابه سال ۲۰۲۰ سه درصد افزایش یافت.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، موسسه ام‌آرسی اسکن‌پلاست در گزارشی اعلام کرد: مجموع تولید محصول پلی‌ونیل کلراید (پی‌وی‌سی) غیرمخلوط روسیه در ۱۰ ماه سال جاری میلادی به ۸۲۸ هزار و ۶۰۰ تن رسید، به‌طوری که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میلادی سه درصد افزایش نشان می‌دهد.

تولید پی‌وی‌سی غیر مخلوط روسیه در ماه اکتبر سال جاری میلادی ۸۱ هزار و ۹۰۰ تن بوده است، در حالی که این رقم در ماه پیش از آن (سپتامبر) ۸۲ هزار و ۶۰۰ تن بود، این اتفاق در پی توقف برنامه‌ریزی شده کارخانه شرکت کاستیک‌ برای انجام عملیات تعمیر و نگهداری رخ داد.

مجموع تولید پلیمر روسیه در ۱۰ ماه سال جاری میلادی به ۸۲۸ هزار و ۶۰۰ تن رسید، در حالی که این رقم در دوره ماشبه پارسال ۸۰۴ هزار و ۹۰۰ تن بود، در این دوره زمانی دو تولیدکننده تولید خود را افزایش دادند، در حالی که دو تولید کننده تولید خود را ثابت نگه داشتند.

شرکت راس‌ونیل در ماه اکتبر امسال اندکی بیش از ۳۰ هزار تن پی‌وی‌سی تولید کرد، مقدار تولید امولوسیون پی‌وی‌سی این شرکت در دوره مورد بررسی ۲ هزار و ۶۰۰ تن بوده است، در حالی که این رقم در ماه پیش از آن (سپتامبر) ۲۸ هزار تن بود.

مجموع تولید رزین پی‌وی‌سی ‌راس‌ونیل در ۱۰ ماه سال جاری میلادی به ۲۸۹ هزار و ۲۰۰ تن رسید، در حالی که این رقم در دوره مشابه پارسال، ۲۷۷ هزار و ۱۰۰ تن بود؛ تولید بالاتر بیشتر به‌دلیل تعطیل نشدن دوره تعمیرات و نگهداری در سال جاری بود.

شرکت سایانسکخیم‌پلاست در ۱۰ ماه سال جاری میلادی به‌طور میانگین ۲۵۴ هزار و ۳۰۰ تن پی‌وی‌سی تولید کرده است، در حالی که این رقم در دوره مشابه پارسال ۲۴۳ هزار و ۸۰۰ تن بود. این شرکت در ماه گذشته میلادی ۲۸ هزار تن سوپانسون پی‌وی‌سی تولید کرده بود، در حالی که این رقم در ماه سپتامبر ۲۷ هزار و ۲۰۰ تن بود.

شرکت باشکر سودا در ماه اکتبر ۲۳ هزار و ۴۰۰ تن پی‌وی‌سی تولید کرد، در حالی که این رقم در ماه سپتامبر ۲۲ هزار و ۷۰۰ تن بود.

میانگین تولید رزین شرکت باکشرسودا در ۱۰ ماه سال جاری میلادی ۲۲۲ و ۳۰۰ تن، در حالی که این رقم با دوره مشابه پارسال یکسان بود.کارخانه کاستیک‌ ولگاگردا در ماه اکتبر ۴۰۰ هزار تن سوپانسیون پی‌وی‌سی تولید کرد، در حالی که این رقم در ماه سپتامبر ۴ هزار و ۶۰۰ تن بوده است.

مجموع تولید رزین کارخانه کاستیک‌ولگاگردا در ۱۰ ماه امسال به ۶۲ هزار و ۷۰۰ تن رسید، در حالی که این رقم با دوره مشابه پارسال، یکسان بود.

موسسه ام‌آرسی از شریکان موسسه آی‌سی‌آی‌اس است که در زمینه انتشار خبرهای پلیمری و گزارش‌های قیمتی از روسیه، اوکراین، بلاروسی، ازبکستان و قزاقستان فعالیت می‌کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها