تالار

در هفته منتهی به ۷ آبان ماه یک میلیون و ۷۱۱ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۱۸ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت. سیمان، فولاد و آهن اسفنجی در تالار صنعتی و معدنی و وکیوم باتوم، مواد پلیمری و قیر در تالار پتروشیمی از کالاهای پرطرفدار هفته قبل بودند.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۳۶۹ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵۸ هزار میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار یک میلیون و ۵۰ تن سیمان، ۳۰۲ هزار و ۹۷ تن فولاد، ۲۰ هزار تن آهن اسفنجی، ۴ هزار و ۴۷۵ تن آلومینیوم، ۲ هزار و ۳۸۰ تن مس، ۲۶۵ تن روی، ۱۸ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۱۶ کیلو گرم شمش طلا مورد دادوستد قرار گرفت.

شایان ذکر است در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۳۳۱ هزار و ۴۵۷ تن انواع کالا به ارزش ۵۸ هزار و ۵۱ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۹۸ هزار تن وکیوم باتوم، ۸۱ هزار و ۹۹۶ تن مواد پلیمری، ۷۴ هزار و ۹۰۶ تن قیر، ۳۴ هزار و ۹۶۷ تن مواد شیمیایی، ۳۴ هزار تن لوب کات، ۴ هزار و ۹ تن روغن پایه و ۳ هزار و ۸۰۰ تن گوگرد معامله شد.

همچنین ۱۱ هزار و ۲۹۱ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها