uk companies.jpg

معاملات محصولات شیمیایی امروز به ۱۶ هزار و ۶۰۴ تن در تالارفرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه ها ۲۵هزار و ۸۴۲ تن و صف تقاضای خریداران نیز بالغ بر ۳۰ هزار و ۵۲۶ تن بود.

به این ترتیب مانند هفته های گذشته دی اتیل هگزانول، سودکاستیک، منومر وینیل استات، استایرن منومر، منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول با تقاضای خریداران مواجه شده و با رقابت معامله شدند.

دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند با حجم عرضه ۱۱۰۰ تن و تقاضایی بالغ بر ۱۷۹۳ تن روبه رو شد. قیمت پایه این کالا ۲ هزارو ۶۹۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۴۵۱ تومان رقم خورد.

همچنین منومر وینیل استات این مجتمع هم با حجم ۵۵۰ تن عرضه و ۵۰۹۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۵تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۲۱ تومان رقم خورد.

منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون نیز با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شد، همچنین منواتیلن گلایکول و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند نیز با تقاضایی بیش از عرضه روبه رو شده و با رقابت مورد معامله قرار گرفتند.

سودکاستیک پتروشیمی اروند هم با حجم عرضه ۷ هزارتن به میزان ۱۳ هزار و ۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴۶۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵۰۷ تومان بود.

در همین حال اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان تقاضایی برابر عرضه داشت و با قیمت پایه ۲ هزارو ۱۷۷ تومان خریداری شد.  اوره صنعتی و کریستال ملامین پتروشیمی خراسان هم با حجم یک هزار تن و با قیمت پایه ۶۷۵تومان معامله شد، اسید استیک پتروشیمی فن آوران، اوره صنعتی گرانوله پتروشیمی کرمانشاه و اسیدنیتریک پتروشیمی شیراز هم با قیمت های پایه مورد معامله قرار گرفته و بخشی از تناژ عرضه آنها نیز وارد سیستم مچینگ شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها