مس

شیلی طی ۷ ماهه نخست سال ۲۰۲۱ میلادی ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار تن مس تولید کرد این رقم اندکی کمتر از مدت مشابه سال گذشته بوده که ناشی از افت و خیز تولید در معادن بزرگ این کشور است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایمیدرو، براساس اعلام مجله متال بولتن، شیلی از ابتدای ژانویه تا پایان جولای سال جاری میلادی ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار تن مس تولید کرد که حاکی از کاهش ۱.۰۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۰ میلادی (۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تن) است.

همچنین تولید فلز سرخ در شیلی طی جولای ۲۰۲۱ میلادی به ۴۶۵ هزار تن رسید که حاکی از کاهش جزئی ۰.۰۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. این در حالی است که میزان تولید مس این کشور نسبت به ژوئن ۲۰۲۱ میلادی (تولید ۴۷۷ هزار و ۳۰۰ تن) افت ۲.۵۸ درصدی را نشان می دهد.

تولید فلز سرخ کودلکو Codelco نیز طی جولای ۲۰۲۱ میلادی ۱۳۶ هزار و ۹۰۰ تن به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲.۷ درصد افزایش یافت.

همچنین طی این مدت، تولید مس آنتوفاگاستا Antofagasta با رشد ۲.۹۵ درصدی به ۲۷ هزار و ۹۰۰ تن افزایش یافت.

این در حالی است که تولید مس در معدن اسکوندیدا Scondida، بزرگترین معدن مس جهان، طی جولای ۲۰۲۱ میلادی با افت ۱۶.۸۶ درصدی به ۸۶ هزار و ۳۰۰ تن رسید.

طی این مدت، تولید فلز سرخ معدن کولاهواسی Collahuasi نیز به ۵۴ هزار تن رسید که حاکی از افت ۷.۰۶ درصدی نسبت به جولای ۲۰۲۰ میلادی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها