آتی سکه جدید

در جریان معاملات هفته گذشته در بازار مالی بورس کالای ایران ۲ میلیون و ۷۵ هزار گواهی سپرده کالایی به ارزش ۲۲۲۴ میلیارد و ۲۰۵ میلیون ریال دست به دست شد که سکه طلا یکه تاز بی چون و چرای این بازار بود.

 به گزارش «کالاخبر»؛ طی معاملات هفته ای که گذشت سکه طلا با یک میلیون و ۱۸۱ هزار گواهی سپرده معامله شده در صدر بازار قرار گرفت و با ارزش ۲۱۸۴ میلیارد و ۹۱۱ میلیون ریالی بیشترین سهم را در ثبت ارزش کل معاملات این هفته به خود اختصاص داد.
پس از آن، زعفران نگین با ۱۸۳ هزار و ۲۲۵ گواهی سپرده به ارزش تقریبی ۲۷ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریالی در جایگاه دوم معاملات این هفته ایستاد.
معامله گران ۷۵ هزار و ۷۶۹ گواهی سپرده زعفران پوشال را نیز دست به دست کردند و ارزش ۸ میلیارد و ۹۴۹ میلیون ریالی را برای دارایی پایه مذکور رقم زدند تا با این آمار معاملاتی، زعفران پوشال رتبه سوم حجم و ارزش معاملات هفتگی را کسب کند.
۴۳۹ گواهی سپرده پسته فندقی و بادامی نیز در حالی در بازار خرید و فروش شد که ارزشی بالغ بر ۷۹۴ میلیون ریال برای آن به ثبت رسید.
دادوستد ۱۸۸۵ گواهی سپرده زیره سبز نیز رهاورد معاملات این هفته انبارهای دانش، مینوبذر و کیمیابذر در بازار مالی بورس کالای ایران بود که به ارزشی حدود یک میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.
در هفته اخیر ۱۷۳۷ گواهی سپرده کشمش نیز دست به دست شد که ارزش ۳۸۶ میلیون ریالی را به ارمغان آورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها