فولاد

در میان کارخانه های تولید فولاد هند، شرکت جیندال استیل JSW Steel از جهش ۱۰ درصدی تولید در ماه می گزارش داده است. با این حال، این شرکت تولید مقاطع طویل فولادی را به ۵۵ درصد افزایش داد که نشان دهنده بهبود در زیرساخت ها و ساخت و ساز هند است. 

به گزارش «کالاخبر»؛ برترین تولیدکنندگان فولاد هند یک رشد تولید سالم را تجربه کرد ولی افت تقاضای داخلی به این معنی است که این فولادساز مجبور است برای پایین نگه داشتن موجودی خود به صادرات ادامه دهد.

شرکت تاتا استیل Tata Steel از رشد ۵۵ درصدی تولید در سه ماهه اول سال مالی ۲۰۲۲ و رسیدن آن به ۴.۶۲ میلیون تن خبر داده است. این شرکت اعلام کرده تحویل خودروسازان و بخش محصولات ویژه تاتا استیل در مقایسه با تخمین سه برابری رشد سالانه در تولید OEM خودرو (قطعات و تجهیزات معادل اصلی خودرو) در سه ماهه اول سال مالی ۲۰۲۲ در حدود ۷ برابر نسبت به سال گذشته رشد داشته است. این شرکت افزود که تحویل محصولات خرده فروشی نیز ۱۱۲ درصد بالاتر بوده است. 

شرکت Jindal Steel and Power از رشد سالانه ۳۱ درصدی در تولید فولاد و رسیدن آن به یک میلیون و ۳۷۱ هزار تن در ماه های آوریل تا می گزارش داده است. 

تولید شرکت نیپون استیل آرسلورمیتال هندArcelorMittal Nippon Steel نیز در آوریل تا ژوئن حدود یک میلیون و ۸۳۱ هزار تن بود که ۵۰.۴۵ درصد بیشتر از سه ماهه سال قبل است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها