• ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
  • کد خبر: 58355
سیمان

شرکت سیمان سپاهان و سیمان منددشتی امروز نخستین عرضه های خود را در بورس کالا تجربه کردند که در پایان موفق به فروش ۱۴۵۰۰ محصول در تالار محصولات صنعتی و معدنی شدند. 

به گزارش «کالاخبر»؛ شرکت سیمان سپاهان در نخستین عرضه خود موفق به فروش ۱۱ هزار و ۴۰۰ تن سیمان در بورس کالا شد.

از محموله ۱۵ هزار تن سیمان تیپ ۲ عرضه شده این شرکت که با استقبال ۱۰ هزار و ۸۵۰ تنی مواجه شد ۸۱۵۰ تن به قیمت ۳۴۵۰ ریال به ازای هر کیلوگرم مورد معامله قرار گرفت.

همچنین محموله ۲ هزار تنی سیمان تیپ ۲ در کیسه های ۵۰ کیلوگرمی این مجموعه سیمانی با تقاضای ۲۵۰۰ تنی همراه و در نهایت ۱۵۰۰ تن آن با قیمت پایه یعنی ۴۷۹۵ ریال فروخته شد.

محموله ۳ هزار تنی سیمان تیپ ۳۲۵-۱ سیمان سپاهان هم تقاضای ۱۷۵۰ تنی ثبت کرد و همین میزان مورد معامله قرار گرفت. قیمت معاملاتی این پارت نیز ۴۷۰۶ ریال بوده است.

معامله ۳۱۰۰ تن سیمان تیپ ۲ شرکت منددشتی 

شرکت سیمان منددشتی هم امروز برای نخستین بار محصول خود شامل سیمان تیپ ۲ را در بورس کالای ایران عرضه کرد و موفق به فروش ۳۱۰۰ تن محصول در بورس شد. عرضه سیمان شرکت منددشتی در دو نوبت ۳۰۰۰ و ۲۰۰۰ تنی روی تابلوی بورس کالا رفت که به ترتیب با تقاضای ۳۷۰۰ تنی و ۴۵۰ تنی روبرو شد و در نهایت ۲۷۰۰ تن از پارت نخست و ۴۵۰ تن از پارت دوم فروخته شد. قیمت کشف شده برای این محموله ها همان نرخ پایه و به ترتیب ۳۴۵۰ ریال بو ۴۷۹۵ ریال به ازای هر کیلوگرم بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها