حمید حسن ­آبادی

حمید حسن آبادی گفت: سامانه میز خدمت سازمان بورس و اوراق بهادار در اجرای تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان «حقوق شهروندی در نظام اداری» پیاده‌سازی شده و قابل بهره برداری است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از سنا، مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس بیان کرد: سامانه میز خدمت سازمان بورس و اوراق بهادار به آدرس http://service.seo.ir برای عموم مردم قابل استفاده است.

حسن آبادی توضیح داد: از جمله ویژگی های اصلی این سامانه، امکان اطلاع‌رسانی شفاف خدمات قابل ارائه، رویت فرآیند گردش کار خدمت، مدارک و مستندات مرتبط با هر خدمت، قوانین و مقررات مربوطه، پاسخ به سوالات متداول، اطلاع رسانی هزینه‌های مورد نیاز برای دریافت خدمت، معرفی واحد و مسئول ارائه خدمت است؛ همچنین امکان اخذ نظرسنجی از متقاضیان هر خدمت در سامانه و نیز ارجاع مستقیم به سامانه های عملیاتی مرتبط در بازار سرمایه از دیگر امکانات پیاده‌سازی شده دراین سامانه هستند.

وی افزود: خدمات اصلی سازمان بورس براساس بهره‌برداری متقاضیان در شش دسته‌بندی کلی در سامانه ارائه شده است که شامل سرمایه‌گذاران، ناشران، نهادهای مالی تحت نظارت، نهادهای عمومی، موسسات حسابرسی معتمد و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی است. اطلاعات و مستندات بیش از ۱۱۰ خدمت سازمان در دسته‌بندی های مذکور بارگذاری شده است که متقاضیان با حداکثر سه کلیک به خدمت مورد نظر خود دسترسی خواهند داشت؛ علاوه بر دسته‌بندی خدمات، متقاضیان در قسمت جستجوی سامانه با ورود عنوان خدمت و انتخاب گزینه مورد نظر جزییات مرتبط با هر خدمت را مشاهده خواهند کرد.

حسن آبادی اظهار کرد: اگر متقاضی با واحدهای سازمان بورس آشنا باشد، می تواند در سامانه مذکور خدمات مورد نظر خود را به تفکیک واحد سازمانی مشاهده و به فایل‌ها، فرم ها و سایر اقلام مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. علاوه بر موارد مرتبط با خدمت، آخرین اخبار بازار سرمایه، نمودار شاخص بازار بورس و فرابورس و فیلم های آموزشی بازارسرمایه در دسترس متقاضیان است.

شایان ذکر است، کاربران و فعالان بازارسرمایه می‌توانند، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در خصوص هریک از سامانه‌های بازار سرمایه به آدرس ایمیل it@seo.ir ارسال کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها