بورس کالا

براساس اطلاعیه های جدید بورس کالا که اواخر این هفته منتشر شد، کنسانتره سنگ آهن شرکت کیمیا معادن سپاهان، قیر شرکت راهسازی ساختمانی اساس سازه شرق بیرجند، عایق رطوبتی شرکت های عایق بام الماس شرق و ائلوین بام ارس، شمش فولادی شرکت حدید گستر ایساتیس، شمش روی شرکت شمش سازان زنجان و انیدرید فتالیک شرکت پتروشیمی فارابی برای ورود به این بورس پذیرش شدند.

به گزارش «کالاخبر»؛ در ادامه پذیرش محصولات شرکت های معدنی در بازار اصلی بورس کالای ایران، این بار شاهد اعلام آمادگی شرکت کیمیا معادن سپاهان برای عرضه کنسانتره سنگ آهن خود در بازار اصلی بورس کالا بودیم.

براساس اطلاعیه بورس کالا، پذیرش کنسانتره سنگ آهن شرکت کیمیا معادن سپاهان پس از بررسی مدارک و مستندات در دویست و نود و دومین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۴ خرداد ماه در بازار اصلی این بورس مورد تصویب قرار گرفت.

گفتنی است، پذیرش سنگ آهن دانه بندی، کنسانتره و گندله سنگ آهن شرکت های معدنی از ابتدای سال جاری تسریع شده است و هر هفته شاهد پذیرش های زیادی از سوی شرکت های مختلف در این حوزه هستیم به گونه ای که پس از پذیرش و سپس عرضه های گل گهر، چادرملو و اپال پارسیان، دیگر شرکت ها نیز به میدان بورس آمده اند تا از مزایا عرضه محصولاتشان در بورس کالا به شیوه ای شفاف و کشف نرخ های واقعی در تقابل عرضه و تقاضا بهره مند شوند.

۵ پذیرش در بازار اصلی

مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالا همچنین با صدور اطلاعیه های جداگانه از پذیرش کالاهای قیر شرکت راهسازی ساختمانی اساس سازه شرق بیرجند، عایق رطوبتی شرکت های عایق بام الماس شرق و ائلوین بام ارس، شمش فولادی شرکت حدید گستر ایساتیس و شمش روی شرکت شمش سازان زنجان در بازار اصلی این بورس خبر داد.

براساس این اطلاعیه ها، محصولات مذکور پس از بررسی مدارک و مستندات در دویست و نود و دومین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۴ خرداد ماه جاری در بازار اصلی بورس کالا مورد تصویب قرار گرفت.

پذیرش ۶ هزار تن انیدرید فتالیک پتروشیمی فارابی در بازار فرعی

در آخرین اطلاعیه پذیرش نیز مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران از پذیرش کالای انیدرید فتالیک شرکت پتروشیمی فارابی در بازار فرعی خبر داد.

براساس این اطلاعیه، پذیرش ۶۰۰۰ تن انیدرید فتالیک شرکت پتروشیمی فارابی پس از بررسی مدارک و مستندات در دویست و نود و دومین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۴ خرداد ماه جاری در بازار فرعی مورد تصویب قرار گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها