سیمان

یکشنبه هفته آینده ۱۰ شرکت سیمانی به صورت همزمان محصول خود را در بورس کالا عرضه می کنند.

به گزارش «کالاخبر»؛ روز یکشنبه ۹ خرداد ماه عرضه همزمان ۱۰ شرکت سیمانی در بورس کالا انجام می شود که این عرضه ها توسط شرکت های سیمان کرمان، سیمان آبیک، سیمان فارس نو، سیمان فارس، سیمان خاش، سیمان ساوه، سیمان خزر، سیمان غرب، سیمان صوفیان و سیمان قائن انجام خواهد شد.

براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران در روز یکشنبه مجموعا ۲۰۰۰ تن سیمان سفید شرکت سیمان کرمان روی تابلو تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا خواهد رفت. این محموله ها که شامل ۴ پارت ۵۰۰ تنی و در کیسه های ۲۰ کیلویی، ۲۵ کیلویی، ۴۰ کیلویی و ۵۰ کیلویی بسته بندی شده است به ترتیب در قیمت های ۷۷۸۶ ریال، ۷۴۴۴ ریال، ۷۲۸۰ ریال و ۷۰۸۰ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه خواهند شد.

سیمان قائن نیز ۲۵۰۰ تن سیمان تیپ۲ خود را در دو پارت ۱۰۰۰ و ۱۵۰۰ تنی که پارت نخست به صورت کیسه های ۵۰ کیلویی و پارت دوم به صورت ۱۵۰۰ تنی به صورت فله است، عرضه می کند که به ترتیب قیمتی معادل ۴۷۹۴ ریال و ۳۰۹۵ ریال به ازای هر کیلوگرم خواهند داشت.

عرضه سیمان تیپ ۲ شرکت سیمان فارس نو جمعا به میزان ۶۵۰۰ تن در قالب دو پارت ۱۵۰۰ و ۵۰۰۰ تنی است که یک پارت با قیمت ۴۷۹۴ ریال و پارت دیگر به بهای ۳۰۹۵ ریال عرضه می شود.

عرضه شرکت سیمان فارس شامل ۵۰۰۰ تن سیمان تیپ ۵ است که به صورت دو محموله ۳۵۰۰ تنی و ۱۵۰۰ تنی و به ترتیب به قیمت ۳۱۷۰ ریال و و۴۸۶۸ ریال عرضه می شود.

سیمان غرب ۵۰۰۰ تن سیمان تیپ ۲ خود را در قالب دو محموله ۲۵۰۰ تنی عرضه می کند که یکی از محموله ها فله و دیگری در کیسه های ۵۰ کیلویی عرضه می گردد. بهای پایه هر تن از محموله فله ۳۰۹۵ ریال تعیین شده درحالی که قیمت محموله با بسته بندی ۵۰ کیلویی ۴۷۹۴ اعلام شده است.

۱۰ هزار تن سیمان تیپ ۲ شرکت سیمان صوفیان در روز یکشنبه در دو محموله ۳۰۰۰ تنی و ۷۰۰۰ تنی و به ترتیب در قیمت های ۴۷۹۴ ریال و ۳۰۹۵ ریال در هر کیلوگرم عرضه خواهد شد.

حجم عرضه شرکت سیمان ساوه مجموعا ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن سیمان تیپ ۲ خواهد بود که در دو محموله ۱۴ هزار تنی و ۲۵۰۰ تنی در قیمت های ۳۰۹۵ ریال و ۴۷۹۴ ریال قیمت گذاری شده است. پارت ۱۴ هزار تنی به صورت فله و پارت ۲۵۰۰ تنی در کیسه های ۵۰ کیلویی به تالار می آیند.

شرکت سیمان خزر هم مجموعا ۷۲۰۰ تن سیمان تیپ ۲ در قالب دو پارت ۳۰۰۰ تن و ۴۲۰۰ تنی عرضه می شود که محموله کیسه های ۵۰ کیلویی ۴۷۹۴ ریال و محموله فله ۳۰۹۵ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه می شوند.

۳۵۰۰ تن سیمان تیپ ۲ شرکت سیمان خاش هم در دو پارت ۱۵۰۰ تن و ۲۰۰۰ تن در قالب محموله فله و کیسه های ۵۰ تنی عرضه می شود که به ترتیب به بهای پایه ۳۰۹۵ ریال و ۴۷۹۴ ریال به تالار می آید.

سیمان تیپ ۲ شرکت سیمان آبیک هم مجموعا ۲۵ هزار تن در دو پارت ۷۰۰۰ تن و ۱۸ هزار تن در قالب کیسه های ۵۰ کیلویی و فله و قیمت ۴۷۹۴ ریال و ۳۰۹۵ ریال عرضه می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها